۲۷۰۰ دانش آموز و دانشجو چشم انتظار حمایت خیرین

رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج از برگزاری جشن عاطفه‌ها در آستانه سال تحصیلی جدید برای کمک به دو هزار و ۷۰۰ دانش آموز و دانشجوی این اداره خبر داد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد حیدری اظهار کرد: براساس تکلیف هر ساله، کمیته امداد در آستانه آغاز سال تحصیلی با هدف کمک به دانش آموزان یتیم و بی بضاعت، جشن عاطفه‌ها را با مشارکت آموزش و پرورش، صدا و سیما، بسیج و همراهی مردم نوعدوست برگزار می‌کند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) منطقه یک یاسوج با اشاره به اینکه جشن عاطفه‌ها فرصتی برای تقسیم مهربانی بین هم نوعان نیازمند است، گفت: امسال نیز در کهگیلویه و بویراحمد همانند سال‌های گذشته و همزمان با سراسر کشور جشن عاطفه‌ها با عنوان «پویش مشق همدل» در آستانه سال تحصیلی جدید از ۲۲ شهریور ماه با دایر شدن پایگاه‌های ثابت و سیار در سطح شهرها به مدت یک هفته و همچنین در مصلی‌های نماز جمعه برای کمک به تحصیل دانش آموزان یتیم ونیازمند برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مراسم جشن عاطفه‌ها هفتم مهر ماه در مدارس استان برگزار می‌شود، افزود: با همکاری مراکز نیکوکاری و مدارس استان کمک‌های جمع آوری شده بین خانواده‌های دانش آموزان یتیم و نیازمند تحت حمایت و دانش آموزان نیازمند شناسایی شده توسط مدارس توزیع می‌شود.

حیدری یادآور شد: بیش از دو هزار و ۷۰۰ دانش‌آموز تحت پوشش این اداره، در سال تحصیلی جدید چشم انتظار کمک‌های خیرین در جشن عاطفه‌های امسال هستند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) منطقه یک یاسوج تصریح کرد: جمع‌آوری کمک‌های مردمی جشن عاطفه‌ها با مشارکت و مساعدت مردم خیر و نیکوکار و حتی دانش آموزان استان می‌توانند در این امر خیر یاریگر کمیته امداد برای کمک به دانش آموزان نیازمند باشند.

خبرنگار: فائزه صداقت نژاد

انتهای خبر/

کد خبر: 1242207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =