عامل انتشار سوالات آزمون وکالت دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد از دستگیری فردی که اقدام به انتشار سوالات آزمون وکالت کرده بود، خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ کیانوش نورمحمدی درباره جزئیات این پرونده گفت: به دنبال انشار خبری مبنی بر انتشار سوالات آزمون سراسری وکالت در ملارد، بررسی موضوع در دستورکار ویژه ماموران پلیس قرار گرفت و آنان با انجام اقدامات فنی، متهم را مورد شناسایی قرار دادند.

بیشتر بخوانید:

عامل انتشار تصاویر خصوصی زنان و مردان دستگیر شد

وی با بیان اینکه ماموران پس از انجام هماهنگی‌های قضایی، متهم را در مخفیگاهش در ملارد دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند، گفت: متهم تحت بازجویی قرار گرفته و در جریان آن به جرم خود اعتراف کرد. همچنین ماموران منزل این فرد را نیزی مورد بازرسی قرار دادند که در جریان آن هفت عدد تلفن همراه، یک عدد گاز افشانه غیرمجاز، یک هزار و ۱۰۰ دلار ارز خارجی، یک دستگاه لپ‌تاپ و یک هارد حافظه رایانه کشف و ضبط شد.

به گفته فرمانده انتظامی ملارد برای متهم دستگیر شده پرونده‌ای تشکیل شده و این فرد برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. همچنین تحقیقات تکمیلی در این خصوص در حال انجام است.

نورمحمدی با تاکید بر اینکه فروش هرگونه سوالات آزمون که عدالت و رقابت سالم بین داوطلبان امتحانی را به خطر بیاندازد جرم است، خاطرنشان کرد: پلیس حتما با چنین مواردی برخورد خواهد کرد. لازم است که شهروندان نیز در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با سامانه ۱۱۰ تماس گرفته و موضوع را اطلاع‌رسانی کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1242479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =