مترو و اتوبوس هفته اول مهرماه برای دانش‌آموزان و دانشجویان رایگان شد

مدیرکل حمل و نقل عمومی شهرداری تهران از رایگان شدن مترو و اتوبوس هفته اول مهرماه برای دانش‌آموزان و دانشجویان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، مهدی گلشنی؛ مدیرکل حمل و نقل عمومی شهرداری تهران با اشاره به برگزاری جلسه ستاد استقبال از مهر اظهار کرد: این جلسه با حضور نمایندگان دستگاه‌های مختلف در جهت ارائه خدمات مطلوب‌تر به شهروندان تهرانی همزمان با آغاز سال تحصیلی برگزار شده است.

بیشتر بخوانید

قیمت‌های نجومی و عجیب لوازم تحریر در بازار

وی با اشاره به رایگان‌سازی حمل و نقل عمومی شهرداری تهران در هفته اول مهرماه برای دانش آموزان و دانشجویان گفت: این تصمیم مصوبه شورای شهر تهران را دارد، اما به دنبال افزایش این زمان بودیم که در این راستا در شورای ترافیک تهران این پیشنهاد که خطوط بی.آر.تی و مترو برای دو هفته برای دانش آموزان و دانشجویان رایگان باشد، مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد این لایحه به شورای شهر ارسال شود و بزودی این لایحه آماده و به شورای شهر تهران ارسال و در صورت تصویب اجرایی می‌شود.

گلشنی به شناورسازی ساعت کاری ادارات با آغاز سال تحصیلی اشاره کرد و گفت: این موضوع نیز در دستور کار ستاد استقبال از مهر قرار گرفته است.

مدیرکل حمل و نقل عمومی شهرداری تهران تصریح کرد: ۲ هزار ۱۵۰ دستگاه اتوبوس با آغاز سال تحصیلی جدید در خطوط فعال خواهند شد.

وی به اورهال واگن‌های مترو اشاره کرد و گفت: صورت دوره‌ای این کار در حال انجام است و برنامه‌ریزی شده است که فاصله قطارها از ابتدای سال تحصیلی کاهش یابد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1242635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =