تاکید امام جمعه ارومیه بر اهمیت معنویت‌گرایی در دستگاه‌های اجرایی

حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در جلسه اخلاق مدیران استان بر لزوم توجه ویژه مدیران به اعمال عبادی و تقویت معنویت در دستگاه‌های اجرایی تاکید کردند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه با اشاره به نقش الگویی مدیران در ادارات، فرمودند: توجه به اعمال عبادی توسط مدیران، مبارک و الگویی برای نظام اداری است.

حجت الاسلام قریشی برپایی نماز اول وقت، خلوت با خداوند و شب زنده‌داری را از جمله مواردی برشمردند که مدیران می‌توانند با انجام آن‌ها به توفیق بیشتری در ماموریت‌های خود دست یابند.

امام جمعه ارومیه همچنین افزودند: اگر مدیری معنویت داشته باشد، خواهد توانست به بهترین شکل ممکن در زمینه خدمت به مردم و مراجعان نیز موفق باشد.

ایشان بر این باورند که افزایش معنویت و اعمال عبادی موجب توجه روزافزون کارکنان به مسائل معنوی شده و برکات فراوانی را به همراه خواهد داشت.

حجت الاسلام قریشی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب بر اهمیت معنویت در سخنانشان به رئیس جمهور و اعضای کابینه دولت، بر لزوم توجه جدی مدیران به این موضوع تاکید کردند.

در مجموع، امام جمعه ارومیه در این جلسه بر اهمیت معنویت‌گرایی در دستگاه‌های اجرایی و نقش الگویی مدیران در این زمینه تاکید کردند و انجام اعمال عبادی را عاملی برای موفقیت بیشتر مدیران در انجام وظایفشان دانستند.

خبرنگار: سامان رزمی

انتهای خبر/

کد خبر: 1242688

وب گردی

وب گردی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =