هنرمند اشکفتکی تندیس بهترین عکس جشنواره آسمان مهاباد را کسب کرد

مدیر انجمن سینمای جوانان چهارمحال و بختیاری با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره روباز فیلم، فیلم‌نامه و عکس آسمان مهاباد ویژه استان‌های زاگرس‌نشین گفت: هنرمند چهارمحال و بختیاری و اصالتاً اشکفتکی در این جشنواره تندیس بهترین عکس بخش آزاد را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از چهارمحال و بختیاری، ناصر قائدی مدیر انجمن سینمای جوانان چهارمحال و بختیاری با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره روباز فیلم، فیلم‌نامه و عکس آسمان مهاباد ویژه استان‌های زاگرس‌نشین، گفت: هنرمند چهارمحال و بختیاری در این جشنواره تندیس بهترین عکس بخش آزاد را کسب کرد.

وی افزود: نخستین جشنواره روباز فیلم، فیلم‌نامه و عکس آسمان مهاباد با حضور هنرمندان ۱۱ استان حوزه زاگرس، ۲۱ شهریورماه در تالار وحدت مهاباد با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داد که به این ترتیب عنوان نخست بخش عکس به احمد تاجی اشکفتکی رسید.

قائدی تصریح کرد: در مرحله نهایی بخش عکس این رویداد هنری که با رویکرد هنری و گردشگری برگزار شد، ۶۷ عکس در ۲ بخش آزاد با رویکرد مردم‌نگاری و نوعی نگاه حضور داشت که ۲ عکس از تاجی توانست مقام نخست بخش آزاد این جشنواره را از آن خود کند.

مدیر انجمن سینمای جوانان چهارمحال و بختیاری یادآور شد: آثار ۴۲ عکاس راه یافته به مرحله نهایی نخستین جشنواره روباز فیلم، فیلم‌نامه و عکس آسمان مهاباد را جمشید فرجوند، مجید سعیدی و مهرداد اسکویی داوری کردند.

وی با اشاره به اینکه چهار فیلم مستند، پویانمایی و داستانی ساخته هنرمندان استان چهارمحال و بختیاری نیز در مرحله نهایی این رویداد هنری شرکت داشتند، اظهار داشت: این آثار از جلب نظر موافق داوران و کسب مقام بازماندند.

گفتنی است؛ نخستین دوره جشنواره فیلم، فیلم‌نامه و عکس «آسمان» به دبیری ابراهیم سعیدی، از تاریخ ۱۸ تا ۲۱ شهریورماه ۱۴۰۳ در محل پلازای میدان منگوران و مجموعه حوض‌خانه رستم بیگ شهر مهاباد به صورت روباز برگزار شد.

خبرنگار: سارا حیدری

انتهای پیام/

کد خبر: 1242775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =