طوفان الاقصی| حمله موشکی یمن به تل‌آویو

حمله موشکی یمن به تل‌آویو، شلیک چند موشک و پهپاد به الجلیل و جولان اشغالی، حملات توپخانه‌ای و هوایی رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه از رویدادهای مهم روز ۳۴۵ طوفان الاقصی است.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، حمله موشکی یمن به تل‌آویو، شلیک چند موشک و پهپاد به الجلیل و جولان اشغالی، حملات توپخانه‌ای و هوایی رژیم صهیونیستی به مناطق مختلفف نوار غزه از رویدادهای مهم روز ۳۴۵ طوفان الاقصی است.

بیشتر بخوانید:

طوفان الاقصی| جنایت دیگر صهیونیست‌ها در بمباران چادرهای آوارگان در خان یونس

رسانه های رژیم صهیونیستی از شلیک چند موشک و پهپاد به سمت مناطق صهیونیست‌نشین در جولان اشغالی سوریه و الجلیل در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

رسانه‌های رژیم اسرائیل صبح امروز از فعال شدن پدافند موشکی این رژیم در مرکز فلسطین اشغالی به دنبال حمله موشکی یمن خبر دادند.صهیوینست‌ها مدعی رهگیری یک موشک یمنی تا این لحظه شده‌اند، با این حال اذعان کرده‌اند که برای رهگیری این موشک چند موشک پدافندی هدر داده‌اند و ترکش‌ها و پرتابه های یکی از موشک‌ها به ایستگاه قطار اصابت کرده است.

مهمترین تحولات روز ۳۴۵ طوفان الاقصی را دنبال کنید:

شلیک چند موشک و پهپاد به الجلیل و جولان اشغالی

رسانه های رژیم صهیونیستی از شلیک چند موشک و پهپاد به سمت مناطق صهیونیست نشین در جولان اشغالی سوریه و الجلیل در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

فعال شدن آژیرهای هشدار در شمال فلسطین اشغالی

همزمان با حمله موشکی یمن به نزدیکی تل‌آویو در مرکز فلسطین اشغالی، شمال فلسطین اشغالی نیز هدف حمله موشکی و پهپادی حزب الله قرار گرفت.

حمله موشکی یمن به تل‌آویو

منابع عبری صبح امروز از پرتاب یک یا چند فروند موشک زمین به زمین بالستیک از یمن به سوی مناطق مرکزی اراضی اشغالی خبر دادند. ارتش رژیم صهیونیستی در پی این حمله به ناتوانی در هدف قرار دادن این موشک اذعان کرد و از برخورد آن به تل‌آویو خبر داد.

بنابر اعلام کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی این موشک که از یمن پرتاب شده به منطقه‌ای در نزدیکی یک فرودگاه در تل‌آویو اصابت کرده است.

شوکه شدن صهیونیست‌ها از رسیدن موشک به مرکز فلسطین اشغالی

رسانه‌ها و فعالان رژیم اسرائیل از اینکه موشک‌های یمن به نزدیکی تل‌آویو رسیده و پدافند موشکی در داخل اراضی اشغالی و همچنین متحدان اسرائیل قادر به کشف و رهگیری آن نشده‌اند، شوکه شده‌اند.

ارتش رژیم اسرائیل به دنبال این حادثه بی‌سابقه، دستور انجام تحقیقات در ارتباط با این ناکامی و شکست نیروی هوایی را صادر کرده است.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه به دنبال عملیات موشکی یمن علیه این رژیم اعلام کرد که موشک بالستیک یمن مسافت بین این کشور تا اراضی اشغالی فلسطین را که بیش از ۲۰۰۰ کیلومتر است، در عرض ۱۵ دقیقه طی کرده است.

یمن: دیگر جای امنی در سرزمین‌های اشغالی وجود ندارد

عابد الثور، معاون بخش عقیدتی وزارت دفاع یمن اعلام کرد: دیگر جای امنی در «اسرائیل» (فلسطین اشغالی) جود ندارد.

آیزنکوت: واقعیت به طرز چشمگیری تغییر کرده است

«گادی آیزنکوت»، نماینده کنست و رئیس اسبق ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی در واکنش به حمله موشکی یمن که قلب سرزمین‌های اشغالی را هدف قرار داد، گفت: واقعیت به طرز چشمگیری تغییر کرده است.

صهیونیست‌ها مدعی رهگیری یک موشک یمنی تا این لحظه شده‌اند، با این حال اذعان کرده‌اند که برای رهگیری این موشک چند موشک پدافندی هدر داده‌اند و ترکش‌ها و پرتابه های یکی از موشک‌ها به ایستگاه قطار اصابت کرده است.

افزایش شمار زخمی‌های حمله موشکی یمن به تل‌آویو به ۹ نفر

اورژانس رژیم صهیونیستی گزارش داد که شمار زخمی‌های حمله موشکی یمن به تل‌آویو که در حال فرار به پناهگاه بودند، به ۹ نفر افزایش یافته است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1242926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =