تحقق ۵۳ درصدی اشتغال بخش کشاورزی استان قزوین

مدیر سرمایه‌گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از تحقق ۵۳ درصدی اشتغال بخش کشاورزی این استان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از قزوین؛ سید محمد رضا حسینی با اشاره به تحقق ۵۳ درصدی اشتغال بخش کشاورزی استان قزوین، اظهار کرد: بر اساس ابلاغیه کارگروه اشتغال استانداری برای بخش کشاورزی استان در سال جاری ۲ هزار ۶۳۵ نفر تعهد اشتغال ایحاد شده است که تاکنون یک هزار و ۴۱۰ شغل ایحاد شده است.

بر اساس اعلام روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، وی ادامه داد: از این تعداد شغل ایجاد شده در زیربخش‌های کشاورزی استان ۱۸۱ نفر فارغ‌التحصیلان بخش کشاورزی مشغول به کار شده‌اند.

مدیر سرمایه‌گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خاطرنشان کرد: طی پنج ماه گذشته بیشترین اشتغال ایجاد شده در بخش کشاورزی در شهرستان تاکستان با ۷۲۲ نفر و کمترین مربوط به شهرستان آوج با ۱۲ نفر است.

به گفته وی شهرستان‌های قزوین ۵۱ درصد، بوئین‌زهرا ۱۴.۶ درصد، تاکستان ۹۶ درصد، آبیک ۵۱ درصد، البرز ۵۰ درصد و آوج ۱۲ درصد از تعهد اشتغال خود را انجام داده‌اند.

حسینی در پایان گفت: اشتغال‌های ایجاد شده در زیر بخش‌های دام و طیور، گلخانه، آبزی‌پروری، صنایع کشاورزی، اعطای تسهیلات و مشاغل خانگی است.

خبرنگار: حدیثه کاظمی

انتهای خبر/

کد خبر: 1243022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =