اعزام ۲ کاروان از دانشگاه علوم پزشکی آزاد تهران به آئین جهانی اربعین حسینی/مراسم اختتامیه برگزار می‌شود

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران از اعزام ۲ کاروان از دانشگاه علوم پزشکی آزاد تهران به آئین جهانی اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، امیرحسین پورحسین، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران اظهار کرد: ضمن عرض تبریک حلول ماه مبارک ربیع الاول پیشاپیش آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ را خدمت دانشجویان و دانش آموزان و اساتید تبریک عرض میکنیم.

وی تصریح کرد: اربعین حسینی نه صرفا یک سفر زیارتی که یک حرکت تمدنی است و روز به روز در حال گسترش و تمدن سازی است. این حرکت، نمای کوچکی از جامعه عصر ظهور است و جهانیان هر ساله با حضور در این آیین تمدنی با امام حاضر خود بیعت می کنند و خود را به عصر ظهور نزدیک و نزدیک تر می کنند.

پورحسین خاطرنشان کرد: بسیج دانشجویی علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران نیز موفق شد با استعانت از حضرت سیدالشهدا (ع) برای دومین سال متوالی با دو کاروان دانشجویی متشکل از ۲۸ تن از خواهران و ۲۵ تن از برادران در این آیین حسینی حضور پیدا کند. زائران عزیز طی سه روز خود را از نجف به کربلا رساندند و در آیین پیاده روی شرکت داشتند.

وی ادامه داد: دانشجویان در شهر های مقدس نجف و کربلا اسکان داشتند و به زیارت عتبات عالیات مشرف شدند. لازم به ذکر است مراسم افتتاحیه اربعین با حضور معاونت فرهنگی و دانشجویان و زائران عزیز برگزار شد. مراسم اختتامیه نیز در روز های آینده با حضور دانشگاهیان برگزار خواهد شد.

پورحسین اضافه کرد: ضمن قدردانی از عزیزانی که در این سفر ما را همراهی کردند و با توجه به اشتیاق و استقبال دانشجویان، بسیج دانشجویی به عاشقان حضرت اباعبدالله (ع) این نوید را میدهد که انشاالله در سال ۱۴۰۴ نیز کاروان اربعین حسینی راهی عتبات عالیات خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1243090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =