پدرزنی که داماد خود را به قتل رساند

فرمانده انتظامی شهرستان کرج از قتل داماد ۴۴ ساله در یک ‏نزاع و ‏درگیری خانوادگی به دست پدرزن ۵۹ ساله خود خبر داد

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ پیمان گودرزی روز دوشنبه ۲۷ شهریور اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره درگیری خانوادگی منجر به قتل که بین داماد و پدرزن در یکی از مناطق کرج صورت گرفت بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۷ مهرویلا قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

قتل مادربزرگ برای تهیه پول عروسی

وی ادامه داد: ماموران تحقیقات خود را آغاز کرده و مطلع شدند که قاتل، پدرزن مقتول است و در یک جر و بحث و درگیری پس از آنکه مقتول با چاقو به سمت پدرزن حمله‌ور شده، در یک کشمکش مقتول از ناحیه سینه مورد اصابت چاقو قرار گرفته و علی رغم اعزام اورژانس به محل حادثه این فرد جان خود را از دست داده است.

فرمانده شهرستان کرج تصریح کرد: ماموران با اقدامات فنی موفق شدند هویت قاتل را که فردی ۵۹ ساله بود شناسایی و او را دستگیر کنند.

سرهنگ گودرزی گفت: قاتل در بازجویی اولیه به جرم خود معترف شده و اظهار داشت که مقتول به علت مصرف مواد مخدر شیشه قصد بریدن سر فرزند دوساله خود را داشت که مانع شدم و سپس به من حمله ور شد و در یک کشمکش چاقو به سینه مقتول اصابت و وی جان خود را از دست داد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج در پایان با اشاره به اینکه متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد، گفت: سعه صدر و مهارت کنترل خشم می تواند از بروز بسیاری حوادث ناگوار در جامعه پیشگیری کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1243176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =