خرید عجیب نساجی از لیگ چهار انگلیس

مو عیسی مهاجم جدید نساجی است که فصل قبل در دسته چهار و دسته سه فوتبال باشگاهی در انگلیس شاغل بوده و به همین دلیل خرید عجیبی محسوب می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، باشگاه نساجی دیروز از ۴ بازیکن خارجی خود رونمایی کرد. منتظر محمد، کوین یامگا، الکساندر مرکل و مو عیسی. منتظر محمد و کوین یامگا سابقه بازی در لیگ ایران را دارند و بازیکنان شناخته‌ شده‌ای هستند. اولی فصل قبل در مس رفسنجان درخشید و دومی هم سال‌ها پیراهن استقلال را پوشید و یکی از ستاره‌های این تیم بود. الکساندر مرکل هم رزومه‌ای دارد که حضورش در لیگ ایران را توجیه کند. مو عیسی اما خرید عجیبی برای نساجی است که کارنامه او هم این نکته را اثبات می‌کند.

بیشتر بخوانید:

یامگا در تیرس تیم نساجی

مو عیسی سابقه بازی برای باشگاه‌های انگلیسی میلتون، پتربورو، چلتنهام، اکسترسیتی، بریستول‌سیتی و دارتفورد را در کارنامه دارد. او اغلب در سطح سوم و چهارم فوتبال باشگاهی در انگلیس حضور داشته و فقط برای مدتی کوتاه همراه با بریستول‌سیتی در چمپیونشیپ به میدان رفته. آن هم ۶ سال قبل، برای ۵ بازی و روی هم ۲۵ دقیقه! در اینکه سطح فوتبال باشگاهی در انگلیس بالا است، شکی وجود ندارد اما حضور در دسته چهارم نمی‌تواند چندان قابل دفاع باشد.

تمام رزومه مو عیسی که در ۳۰ سالگی به فوتبال ایران کوچ کرده، در دسته سه و چهار فوتبال باشگاهی در انگلیس خلاصه می‌شود. او که اهل سودان است، نیمی از فصل قبل را در لیگ چهار انگلیس ( league two ) سپری کرد و در ۲۰ بازی ۵ گل برای میلتون به ثمر رساند. او در نیم‌فصل دوم به لیگ سه انگلیس ( league one ) منتقل شد و در ترکیب اکسترسیتی قرار گرفت. ماحصل تلاش او انجام ۱۱ بازی و ثبت تنها یک گل بود.

مو عیسی عضو تیم ملی سودان است. کشوری که در فوتبال آفریقا چندان شناخته شده نیست و اغلب در میان تیم‌های درجه ۳ قرار دارد. نکته جالب اینکه مو عیسی در ترکیب تیم ملی سودان هم بازیکن ثابتی به حساب نمی‌آید. او در ۲ بازی اخیر سودان به میدان رفته، اما به عنوان بازیکن تعویضی. مو عیسی در روز پیروزی یک بر صفر سودان مقابل نیجر، ۲۲ دقیقه در زمین حضور داشت و در شب شکست ۲ بر یک برابر آنگولا فقط ۷ دقیقه فرصت بازی به دست آورد.

میان انبوهی از بازیکنان خارجی با کیفیت اما ساکت الهامی تصمیم گرفته تا مو عیسی را جذب کند. باید ببینیم مهاجمی که سایت ترانسفرمارکت، ارزش او را ۲۲۵ هزار دلار تخمین زده، آیا در نساجی موفق می‌شود و به خط حمله این تیم شمالی سر و سامانی می‌دهد یا نه؟


کد خبر: 1243289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =