سرپرستان ۲ واحد دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شدند 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در احکامی جداگانه سرپرستان واحدهای «تهران غرب» و «بین المللی کیش» دانشگاه آزاد اسلامی را منصوب کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور احکام جداگانه‌ای یعقوب زراعت کیش را به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب و فرزاد آسایش را به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین المللی کیش منصوب کرد.

در متن حکم دکتر طهرانچی خطاب به زراعت کیش آمده است: «با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب» منصوب می‌شوید.

از جنابعالی انتظار می‌رود با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های معنوی، مادی و سرمایه‌های انسانی دانشگاه به ویژه تقویت نقش‌آفرینی اعضای هیأت علمی و کارکنان در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حفظ کیان دانشگاه، گسترش فضای انقلابی و ارتقای علمی دانشگاه و همچنین اجرای برنامه پنج ساله دانشگاه آزاد اسلامی و اعتلای واحد اهتمام ورزید.

لازم به ذکر است دکتر یعقوب زراعت کیش دارای مدرک دکتری اقتصاد کشاورزی و عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات است که پیش از این مدیرکل حوزه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران بوده است».

همچنین دکتر طهرانچی در نامه ای جداگانه از زحمات و تلاشهای محمد نریمانی راد رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب تقدیر کرد.

انتصاب سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین المللی کیش

همچنین در متن حکم دکتر طهرانچی خطاب به آسایش هم آمده است: «حسب تفاهم صورت گرفته بین استان های تهران و هرمزگان و در راستای هم افزایی و استفاده از پتانسیل های دو استان، با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین المللی کیش» منصوب می‌شوید.

از جناب‌عالی انتظار می‌رود با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های معنوی، مادی و سرمایه‌های انسانی دانشگاه به ویژه تقویت نقش‌آفرینی اعضای هیأت علمی و کارکنان در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حفظ کیان دانشگاه، گسترش فضای انقلابی و ارتقای علمی دانشگاه و همچنین اجرای برنامه پنج ساله دانشگاه آزاد اسلامی و اعتلای واحد اهتمام ورزید.

گفتنی است دکتر فرزاد آسایش دارای دکتری مدیریت بازرگانی و عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس است که پیش از این رئیس دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس بوده است».

همچنین دکتر طهرانچی طی نامه ای جداگانه از زحمات و تلاشهای خسرو مرادی شهدادی سرپرست سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین المللی کیش قدردانی کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1243546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =