معماری مساجد ایران مورد توجه اندونزی

یوسف کالا، رئیس شورای عالی مساجد و معاون سابق رئیس جمهور اندونزی گفت: ما خواهان استفاده از تجربیات هنرمندان ایران در حوزه‌های مختلف فرهنگی، خصوصا معماری مساجد هستیم.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز؛ رئیس شورای عالی مساجد اندونزی با ابراز خرسندی از روابط رو به رشد و همه‌جانبه ایران و اندونزی گفت: ما خواهان استفاده از تجربیات هنرمندان ایران در حوزه‌های مختلف فرهنگی، خصوصا معماری مساجد هستیم.

بیشتر بخوانید:

کشف نقاشی‌های ۱۷۰۰ ساله در فیروزآباد

محمد بروجردی، سفیر و محمدرضا ابراهیمی، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در اندونزی با یوسف کالا، رئیس شورای عالی مساجد و معاون سابق رئیس جمهور اندونزی دیدار کردند.

بروجردی، سفیر کشورمان، به ظرفیت‌های همکاری میان دو کشور در حوزه‌های فرهنگی و دینی اشاره کرد و خواستار گسترش همکاری‌ها میان دو کشور شد.

وی ضمن دعوت از یوسف کالا برای شرکت در کنفرانس وحدت اسلامی، بر ضرورت همکاری مساجد ایران و اندونزی در قالب معماری اسلامی ایرانی و اندونزیایی تأکید کرد.

یوسف کالا، معاون سابق رئیس جمهور اندونزی با ابراز خرسندی از روابط رو به رشد و همه‌جانبه ایران و اندونزی گفت: ما خواهان استفاده از تجربیات هنرمندان ایران در حوزه‌های مختلف فرهنگی، خصوصا معماری مساجد هستیم.

وی به وضعیت موجود در خاورمیانه اشاره کرد و افزود: کشورهای اسلامی باید توجه بیشتری به وحدت داشته باشند. ایران همیشه حامی فلسطین بوده و این جزو افتخارات است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1243850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =