معرفی مدیران کم کار از طریق رسانه‌ها

شهردار آبادان، گفت: مدیرانی که در زمینه رفع مشکلات مردم کم کاری می کنند را از طریق رسانه ها معرفی می کنیم ضمن اینکه در از ماه آینده در صورت کم‌کاری افراد خاطی به مرجع قضایی معرفی خواهند شد. 

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز از آبادان؛ یاسین کاوه‌پور در نشست با مدیران مناطق سه‌گانه شهرداری آبادان، اظهار کرد: بارها در خصوص پیگیری و رفع مشکلات شهروندان تاکیدات فراوانی را داشتم و در جلسه شورای اداری نیز به موضوع انجام فوری مشکلات مردمی که از سوی سامانه ۱۳۷ ابلاغ می‌شود تاکید کردم، اما عملکرد مناطق به هیچ‌عنوان رضایت‌بخش نیست، لذا طبق وعده ‌ای که داده‌ام از ماه جاری مدیران و معاونین مناطقی که در این زمینه کم کاری دارند، علاوه بر تذکر کتبی، توبیخ و درج در پرونده به صورت رسمی و از طریق خبرگزاری‌ها آنها را به مردم معرفی خواهم کرد، ضمن اینکه از ماه‌های بعد نیز در صورت عدم انجام وظایف محوله و رفع مشکلات مردم به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

شهردار آبادان با بیان اینکه برخی از موضوعات در سطح شهر به راحتی قابل حل هستند، افزود: تذکرات لازم را بارها به مدیران اعلام کردم و دیگر جای هیچ مماشاتی نیست.

وی تصریح کرد: متاسفانه وضعیت نظافت و پاکسازی، آبیاری پارک‌ها، بوستان‌ها و بلوارها در محله‌های مختلف سطح شهر قابل قبول نیست لذا باید معاونین خدمات شهری مناطق در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهند.

کاوه‌پور، ادامه داد: بیمه و اضافه کاری و رفاهیات پرسنل باید در اولویت کاری مدیران مناطق قرار گیرد.

وی به موضوع لایروبی کانال‌های دفع آب‌های سطحی نیز اشاره کرد و ابراز داشت: در این حوزه نیز مشکلاتی وجود دارد که معاون خدمات شهری با برنامه‌ریزی دقیق و پیش بینی تمهیدات لازم اقدامات عملیاتی را با همکاری مناطق انجام و فوری مشکلات موجود را مرتفع نماید.

شهردار آبادان، خاطر نشان کرد: در بحث عید نوروز از هم اکنون کارهای عملیاتی و اقداماتی که بایستی در ایام عید انجام شود را باید برنامه ریزی و تمهیدات لازم برای استقبال از نوروز و مهمانان گرامی پیش بینی شود.

وی در بخشی از سخنان خود با اشاره به ساخت و سازهای غیر مجاز در مناطق سه‌گانه، بیان کرد: متاسفانه در این زمینه نیز قصورهایی در حال انجام است و برخورد مناسب با متخلفان صورت نمی‌گیرد اما به هیچ‌ عنوان این موضوع قابل قبول نیست، لذا در صورت کم کاری مدیر مربوطه منطقه به دستگاه قضایی معرفی خواهد شد.

خبرنگار: محمد داوطلب

انتهای خبر/

کد خبر: 1244112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =