تولید نفت غرب کارون در اختیار شرکت نفت و گاز اروندان قرار می‌گیرد

معاون وزیر نفت گفت: اروندان یک شرکت نوپا است و درحال شکل‌گیری و تکامل است و ما نیز قصد داریم تولید غرب کارون را به طور کامل در اختیار این شرکت قرار دهیم.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از خرمشهر، نشست بررسی مسئولیت های اجتماعی شرکت نفت و گاز اروندان با حضور حمید بورد مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، مصطفی مطورزاده نماینده مردم خرمشهر، سردار سیدالشهدا فرمانده قرارگاه کربلا خوزستان و جمعی از مسئولان در محل شرکت نفت و گاز اروندان در خرمشهر برگزار شد.

در این جلسه مصطفی مطور زاده نماینده مردم خرمشهر ضمن اشاره به اقدامات مثبت اروندان در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی عنوان کرد: ماهیت وجودی شرکت اروندان یک ظرفیت مثبت و ویژه برای خدمت به مردم خرمشهر است؛ لذا انتظار داریم اختیارات بیشتری از سوی شرکت ملی نفت و وزارتخانه به این شرکت داده شود تا خدمت‌رسانی به مردم این شهر که با تمام سختی‌های جنگ و بعد از آن عزتمندانه زندگی کردند افزایش یابد.

وی افزود: یکی از راه‌های ارائه تسهیلات به مردم خرمشهر انتقال گردش مالی شرکت‌های پیمانکاری و صنایع به خرمشهر است تا با افزایش اعتبارات بانک‌ها تسهیلات بیشتری برای اشتغال‌زایی در اختیار مردم قرار دهند.

در ادامه حمید بورد معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران اظهار کرد: فعالیت شرکت نفت و گاز اروندان در انجام مسئولیت‌های اجتماعی و دیدگاه جدید در این حوزه قابل تقدیر است و لازم است این فعالیت‌ها و برنامه‌ریزی دقیق در آینده از سوی شرکت‌های نفتی و تقسیم کار برای خدمت‌رسانی به مردم استمرار داشته باشد.

وی ادامه داد: آموزش نیروی انسانی براساس نیاز صنایع و شرکت‌های نفتی در خرمشهر، مطالعات درخصوص طرح جامع آمایش سرزمینی، کمک در حوزه کشاورزی و ارائه تسهیلات در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی از مسائلی هستند که می‌توان به مردم خرمشهر ارائه کرد.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با اشاره به گرامیداشت هفته دفاع مقدس و رشادت‌های مردم خوزستان، بر خدمت‌رسانی، انجام اقدامات اساسی و رفع مشکلات به صورت ریشه‌ای در خرمشهر به عنوان خاکریز اول جنگ و یکی از نقاط مهم در جنگ تحمیلی تاکید کرد.

کارنامه اروندان در حوزه تولید و فنی را نیز مثبت برشمرد و گفت: اروندان یک شرکت نوپا است و درحال شکل‌گیری و تکامل است و ما نیز قصد داریم تولید غرب کارون را به طور کامل در اختیار این شرکت قرار دهیم.

خبرنگار: حسین سیامری
انتهای خبر/

کد خبر: 1244144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =