کنعانی: دود بی‌عملی در قبال جنایات اسرائیل به چشم همه خواهد رفت

سخنگوی وزارت امور خارجه امروز با اشاره به تداوم جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان گفت که دود بی‌عملی جهان در قبال جنایات رژیم مخوف و یاغی اسرائیل، در آینده نزدیک به چشم همه جهانیان خواهد رفت.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، جنایات صهیونیست‌ها در غزه و لبنان همچنان ادامه دارد و روز گذشته نیز شاهد حمله هوایی این رژیم به ضاحیه بیروت بودیم. این رژیم صهیونیستی عصر جمعه ششم مهرماه مقر اصلی گروه حزب‌الله لبنان را در ضاحیه بیروت هدف حمله قرار داد.

بیشتر بخوانید:

واکنش کنعانی به اتهامات بلینکن علیه ایران

در همین خصوص ناصر کنعانی سخنگوی دستگاه دیپلماسی امروز (شنبه) هفتم مهرماه عنوان کرد: هیولای صهیونیسم تهدیدی برای همه جهان است.

وی افزود: در سایه بی‌عملی دولت‌ها و مجامع بین‌المللی خاصه شورای امنیت سازمان ملل در قبال جنایات هولناک و بی‌سابقه رژیم صهیونیستی در ‎فلسطین و ‎لبنان و حمایت تمام عیار نظامی، سیاسی و اقتصادی آمریکا از این رژیم جنایتکار، نقش ملت‌ها در حمایت از فلسطین و لبنان کلیدی و تعیین کننده است.

منابع خبری هم در این باره اعلام کردند که ارتش رژیم صهیونیستی تاکنون بیش از ۳۰ حمله به جنوب بیروت انجام داده است.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی تصریح کرد: دود بی‌عملی جهان در قبال جنایات رژیم مخوف و یاغی اسرائیل، در آینده نزدیک به چشم همه جهانیان خواهد رفت.

سیدعباس عراقچی وزیر امور خارجه نیز بامداد امروز در حاشیه نشست شورای امنیت سازمان ملل در جمع خبرنگاران با بیان اینکه رژیم صهیونیستی به‌ شدت در تلاش است کل منطقه را به آتش بکشد، گفت که جهان باید برخیزد و نتانیاهو این هیولای خونخوار که دست‌کمی از هیتلر ندارد را متوقف کند.

کد خبر: 1244207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =