مجوز فعالیت سه انجمن علمی-دانشجویی توسط واحد کرمانشاه اخذ شد

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه از اخذ مجوز سه انجمن علمی دانشجویی زیست شناسی، روانشناسی بالینی و حقوق توسط این واحد دانشگاهی خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های ایسکانیوز از کرمانشاه، مرتضی کهراریان معاون پژوهش و فناوری واحد کرمانشاه از اخذ مجوز سه انجمن علمی-دانشجویی زیست شناسی، روانشناسی بالینی و حقوق توسط در این دانشگاه خبر داد.

کهراریان ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: بر اساس پیگیری‌های صورت گرفته توسط باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان استان کرمانشاه، علاوه بر گروه‌های آموزشی موجود در واحد کرمانشاه مدارک مربوط به سه گروه آموزشی جدید پس از تکمیل و ارسال به سازمان مرکزی، در بیست و چهارمین جلسه کمیسیون مرکز انجمن های علمی دانشجویی مطرح و در نهایت با تاسیس انجمن علمی-دانشجویی زیست شناسی، حقوق و روانشناسی بالینی موافقت شد.

وی اضافه کرد: مسئولیت استاد مشاوری انجمن علمی-دانشجویی زیست شناسی بر عهده سارا شریفی، انجمن حقوق برعهده فرید آزادبخت و انجمن روانشناسی بالینی با استاد مشاوری آزیتا چهری خواهد بود.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه تصریح کرد: هر یک از انجمن‌های علمی یاد شده از این تاریخ می‌توانند به‌صورت رسمی فعالیت‌های خود را در چهارچوب آیین نامه انجمن‌های علمی دانشگاه آزاد اسلامی آغاز نمایند.

کهراریان در پایان تأکید کرد: معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه، آمادگی پذیرش ایده‌ها و نظرات دانشجویان در زمینه‌های مختلف علمی را دارد و مجموعه دانشگاه خواستار مشارکت هر چه بهتر دانشجویان در بخش‌های مختلف علمی و پژوهشی است.

انتهای خبر/

کد خبر: 1244295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =