بسیجیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند

بسیجیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود با حضور در مرقد شهدای گمنام این دانشگاه جنایات رژیم صهیونیستی در کشتار مردم بی دفاع و فرماندهان محور مقاومت را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز، جمعی از بسیجیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود با قرائت بیانیه‌ای جنایت اخیر رژیم ددمنش صهیونیستی را که موجب شهادت سید حسن نصرالله رهبر مقاومت شد، محکوم کردند.

در این بیانیه که به همت بسیج دانشجویی واحد دانشگاهی شاهرود تنظیم شد و در مراسم گلباران مرقد مطهر شهدای گمنام این دانشگاه قرائت شد آمده است:

سید مقاومت، شهید سید حسن نصرالله آنچه که با جهاد و مقاومت بی نظیر خود به امت اسلامی هدیه کرده است از حد توصیف بالاتر است. جهاد دلاورانه و مظلومانه وی که نصرت الهی را به همراه داشت بار دیگر ثابت کرد که سلاح‌های مدرن و مرگبار در برابر ایمان و صبر و اخلاص ناکارآمد است و ملتی که ایمان و جهاد دارد مغلوب سیطره قدرت‌های ستمگر نمی‌شود.

در بخش دیگری از این بیانیه که در مزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود قرائت شد تاکید شده است: دشمن به غلط پنداشته است که با حمله به لبنان و شهادت سید حسن نصرالله طرح وهم آلود خاورمیانه‌ی دلخواه خود را می‌سازد. چرا که تاکنون مردم لبنان به رهبری شهید سید حسن نصرالله با ایستادگی و مقاومت آمال و خیال دشمنان را در هم پیچیده است و اکنون با خون شهید عزیزشان راه خود را محکم‌تر از پیش ادامه می‌دهند.

در پایان قرائت بیانیه که با شعار الله اکبر مورد تاکید بسیجیان قرار گرفت، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود ضمن عرض تسلیت به ملت جهاد و مقاومت، همه‌ی مجاهدان را به مبارزه علیه استکبار و صهیونیست دعوت کرده و آورده است: اگرچه فقدان مجاهد شهید، سیدحسن نصرالله ما را نیز آزرده خاطر کرده است، اما هرگز باعث نخواهد شد که حلاوت وصال و رجعت مردم مظلوم فلسطین به سرزمین‌های خود و حق انتقام جویی از ظالمین را فراموش کنیم و سرگذشت طوفان الاقصی و وعده‌ی صادق را برای رژیم غاصب یادآور می‌شویم و به آنان می‌گوییم که ویرانه‌های حمله‌ی شب گذشته به لبنان را در تل آویو و حیفا جست و جوکنند که این وعده‌ی حق خداوند است: ان الباطل کان زهوقا

خبرنگار: محمد عباسی نژاد

انتهای خبر/

کد خبر: 1244416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =