بیانیه مجمع دانشگاهیان انقلاب اسلامی به مناسبت شهادت سید مقاومت

مجمع دانشگاهیان انقلاب اسلامی با صدور بیانیه‌ای شهادت سید حسن نصرالله توسط رژیم منحوس و خبیث صهیونیستی را محکوم کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، خبر شهادت مجاهد کبیر، سید مقاومت، دبیر کل حزب‌الله لبنان جناب سید حسن نصرالله، قلب حق‌خواهان و مظلومان عالم را در سوگی بزرگ و غمی ماندگار فرو برد. آن سید عزیز پس از عمری مجاهدت و رشادت، در شرایطی جان گرانقدر خود را با امضایی خونین به خداوند رب‌العالمین تقدیم کرد که از خود یادگارانی بزرگ برای تاریخ جهان به ودیعه گذاشت.

بیشتر بخوانید:

مقاومت ادامه دارد/ نوع واکنش جریان دانشجویی به موضوعات باید اصلاح شود

او که خود الگویی بزرگ برای نسل‌هاست در مقام تدبیر و طراحی تشکیلات معنوی و استکبارستیز، حزب‌الله لبنان را به چنان منزلت و نفوذی رساند که به عنوان مستحکم‌ترین دژ در برابر زیاده‌خواهی‌های رژیم کودک‌کش صهیونیستی، استوار ساخت و اسرائیل جنایتکار را با تمامی پشتیبانی‌های اطلاعاتی، نظامی و اعتباری غرب، به زانو در آورد آنچنانکه در چندین نبرد بزرگ، لبنان قهرمان را بر رژیم سفاک اسرائیل پیروز کرد.

امروز قلب ما مالامال از محبت و تعظیم به مقام بلند سید حسن نصرالله و تمامی شهدای مقاومت در اقصی‌نقاط گیتی است. به روح بلند او درود می‌فرستیم و این ضایعه بزرگ را به ساحت پرنور بقیه‌الله الاعظم و نیز به مقام معظم رهبری، امت اسلام، مردم لبنان و ایران تسلیت عرض می‌کنیم.

یقین داریم که از این خون مبارک و به ناحق‌ریخته، درخت تناور مقاومت، جانی دوصدافزون خواهد گرفت و در گذر زمان چهره‌های برجسته و یکتایی در دامان مقاومت و جهاد خواهند بالید. اسرائیل غاصب و مهم‌تر از آن شیطان بزرگ، آمریکای جهانخوار بدانند که برای این جنایت ددمنشانه، مکافاتی بزرگ خواهند دید آنچنان که عبرت جهانیان و نظاره‌گران تاریخ خواهند شد.

ما دانشگاهیان انقلاب اسلامی بار دیگر، وفادارانه و مؤمنانه با آرمان‌های بلند خمینی کبیر (ره) اعلام بیعت کرده و با جان و وجود تحت ولایت مقام معظم رهبری در انجام وظیفه ظلم‌ستیزی و مبارزه با اسرائیل در میدان علم و جهاد و مبارزه حاضر خواهیم بود و از هیچ تلاش و اقدامی فروگذار نخواهیم کرد.

از درگاه خداوند بلندمرتبه، فرج عاجل امام منتظر حضرت مهدی (عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف) را طلب کرده و نصرت حزب‌الله را در تمامی صحنه‌های عالم به انتظار می‌نشینیم که حضرت رب در قرآنش با تأکید، نصرت و پیروزی یاران خدا را نوید داده است: وَ مَنْ یَتَوَلَّ اللَّهَ وَ رَسُولَهُ وَ الَّذینَ آمَنُوا فَإِنَّ حِزْبَ اللَّهِ هُمُ الْغالِبُونَ.

انتهای پیام/

کد خبر: 1244561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =