واکنش واحد علوم‌وتحقیقات به ادعای یک رسانه/ دستگاه بالابر نیست؛ شیشه‌شور است

ﻣﺠﺮی ﻃﺮح‌ﻫﺎی ﻋﻤﺮاﻧﯽ داﻧﺸﮕﺎه واﺣﺪ ﻋﻠﻮم‌وﺗﺤﻘﯿﻘﺎت در واکنش به اخبار منتشر شده درباره یک دستگاه بالابر میلیاردی در این واحد دانشگاهی گفت: این دستگاه بالابر نیست.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، چند روز پیش بود که یکی از رسانه‌های کشور با انتشار تصاویری از یک بالابر؛ مدعی شد که این بالابر مدت‌هاست در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات بلااستفاده رها شده است.

بیشتر بخوایند:

تله‌کابین واحد علوم و تحقیقات آماده بهره‌برداری است/ گرم‌دره و پرند، محل اجرای طرح مسکن دانشگاه آزاد در استان تهران

این رسانه در گزارشی بیان کرده است که این بالابر که حدود ۱۰ میلیارد تومان قیمت دارد؛ سالهاست که زیر باد و باران و آفتاب سوزان مانده است. در این ادامه این گزارش آمده است: «جالب است بدانید فقط یک بار از این بالابر نفربر که ساخت کشور فرانسه است، استفاده شده و آن هم اینکه در ارتفاع، از کار افتاده است. سوال اینجاست چرا این بالابر که اکنون قیمتی معادل ۱۰ میلیارد تومان دارد، تعمیر نمی شود؟ یا چرا در صورت عدم نیاز به آن، فروخته نمی‌شود؟ لازم به ذکر است بدون استفاده از این دستگاه، تمیز کردن نمای شیشه ای برخی ساختمان های دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات، چندین ماه طول می‌کشد!»

بالابر یا شیشه‌شور!

خبرگزاری ایسکانیوز پس از انتشار تصاویر و خبر مربوط به این بالابر، برای پیگیری و روشن‌ شدن زوایای مختلف موضوع به سراغ سعید قاضی مرادی ﻣﺠﺮی ﻃﺮح‌ﻫﺎ ﻋﻤﺮاﻧﯽ داﻧﺸﮕﺎه آزاد اﺳﻼﻣﯽ واﺣﺪ ﻋﻠﻮم و ﺗﺤﻘﯿﻘﺎت رفته‌ایم تا توضیحات وی در این باره را جویا شویم.

قاضی مراد با تعجب می‌گوید که این بالا بر نیست؛ بلکه یک شیشه شور اتوماتیک است. وی ادامه داد: ساختمان‌های بلوک یک و دو معاونت آموزش دانشگاه علوم و تحقیقات نمای کاملا شیشه دارد. در حال حاضر نیز نیروهای مربوط به امور نظافت و فضای سبز با این دستگاه اتوماتیک شیشه شور در حال کار هستند.

ﻣﺠﺮی ﻃﺮح ﻫﺎ ﻋﻤﺮاﻧﯽ داﻧﺸﮕﺎه آزاد اﺳﻼﻣﯽ واﺣﺪ ﻋﻠﻮم و ﺗﺤﻘﯿﻘﺎت مطرح کرد: قیمت این دستگاه نیز ۱۰ میلیارد تومان نیست.

انتهای پیام/

کد خبر: 1244588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =