منطقه آزاد اروند بابت حادثه پل قدیم خرمشهر از مردم عذرخواهی کند

فرماندار خرمشهر گفت:سازمان منطقه آزاد اروند نباید به بهانه اجرای پروژه‌ای مردم را مدت‌ها به زحمت بیاندازند.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از خوزستان، مسعود خواست‌خدایی فرماندار خرمشهر در گفت‌وگو با ایسکانیوز در خصوص حادثه سقوط بوم جرثقیل حامل لوله‌ بر پل‌قدیم این شهر اظهار کرد: خوشبختانه این حادثه خسارت جانی بهمراه نداشته اما بنظر می‌رسد به پل آسیب رسیده که بایستی کارشناسان در این خصوص با بررسی ابعاد آن نظر بدهند.

وی گفت: اگر خدای نکرده این حادثه تلفات انسانی داشت چه کسی مسئولیت آن را به گردن می‌گرفت؟

خواست‌خدایی با اشاره به مشکلات ایجاد شده برای مردم جهت تردد خاطرنشان کرد: منطقه آزاد اروند بایستی بابت حادثه بر روی پل قدیم خرمشهر از مردم عذرخواهی کند.

وی ادامه داد: بنده به نوبه خودم به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان از مردم شریف خرمشهر بابت این حادثه و اختلالی که در تردد آنها ایجاد شد عذرخواهی می‌کنم.

فرماندار خرمشهر افزود: ای کاش همه ما مسئولان زمانی که خطایی یا مشکلی برای مردم ایجاد شد بدون هیچ منتی بلافاصله از مردم عذرخواهی کنیم.

وی با اشاره به آتش سوزی چند روز پیش در بازار کنزل المال و امروز سقوط جرثقیل و لوله سنگین پروژه پل‌ در حال ساخت گفت: آن آقایان عزیزی که می‌گویند که چرا فرماندار در اجرای پروژه‌های ما دخالت می‌کند خودشان بیایند معضلات پیش آمده را مدیریت کنند و نگرانی به حق مردم را برطرف کنند.

فرماندار خرمشهر تصریح کرد: مردم حق دارند می‌گویند چرا پروژه ساحل‌سازی شهرداری سالهاست بلاتکلیف مانده و امکان تردد از ساحل ندارند و همچنین در زمینه زمان‌بندی پروژه احداث پل لازم است اطلاع مستمر داشته باشند گر چه پیشنهاد همه مردم آن بود که ای کاش در مکان بهتری جانمایی می‌شد تا هم استفاده بهتری از آن می‌شد و هم پل سوم خرداد که یادگار دفاع مقدس است را تحت‌الشعاع قرار نمی‌داد.

خواست‌خدایی افزود: ما تاکید داریم نباید به بهانه اجرای پروژه‌ای مردم را مدتها به زحمت انداخت بلکه بایستی تمهیداتی برای سهولت تردد و همچنین ایمنی اندیشیده شود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر در ادامه با انتقاد از هزینه‌کردهای غیر ضروری تحت عنوان امور فرهنگی اظهار کرد: اگر چه اجرای برنامه‌های مفید فرهنگی ضروری است اما مردم به حق گلایه دارند چرا تحت عنوان امور فرهنگی بودجه‌ و اعتبارات در منطقه ازاد اروند هزینه می‌شود اما شهر خرمشهر با مشکلات جدی در بخش‌های مختلف آب، برق، آسفالت و عمران و اجرای پروژه‌های ضروری مواجه است.

خواست خدایی تصریح کرد: ما اگر پیشنهاد یا بعضا گلایه‌ای می‌کنیم به این دلیل است که معتقدیم این پول‌ها و هزینه‌کردها مال فلان سازمان و اداره نیست بلکه متعلق به بیت‌المال است و همه وظیفه داریم جلوی حیف‌ومیل این پول‌ها را بگیریم.

فرماندار خرمشهر با اشاره به تاکید رئیس جمهور بر وفاق و همدلی گفت: انتظار داریم مدیران منطقه آزاد اروند بجای نگاه تک ‌محوری به اصول تاکید شده دولت مبنی بر وفاق و اتحاد و همدلی توجه بیشتری بکنند.

لازم به ذکر است روز گذشته جرثقیل غول‌پیکری که در حال انجام عملیات در کنار پل قدیم خرمشهر بود طی حادثه‌ای بخشی از آن روی این پل قدیمی سقوط کرد و برای مدتی باعث ترافیک و عدم عبور و مرور گردید.

خبرنگار: مهدی محمودی

انتهای خبر/

کد خبر: 1244892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =