نظم و امنیت پایدار در آبادان قابل تقدیر است

رئیس دادگستری شهرستان آبادان گفت: نظم و امنیت پایدار در آبادان قابل تقدیر است.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از آبادان، فیصل مزرعه، رئیس دادگستری این شهرستان در دیدار با فرمانده انتظامی شهرستان ضمن تبریک هفته فراجا به خادمان عرصه نظم و امنیت عنوان کرد: نظم و امنیت در جامعه مرهون تلاش‌های شبانه روزی مجموعه انتظامی است و اقتدار انتظامی در ایجاد نظم و امنیت پایدار در سطح شهرستان ستودنی است.

وی افزود: پلیس در همه حال همراه و حافظ مردم است و در دورترین نقاط نزدیک‌ترین حامی مردم و عامل تامین امنیت است.

در ادامه زندی دادستان دادسرای عمومی آبادان، ضمن تبریک هفته فراجا و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای امنیت گفت: پلیس شبانه روز برای استقرار امنیت و آرامش در سطح جامعه تلاش می‌کند و الحمدالله با مدیریت خوب و راهبردی فرمانده انتظامی شهرستان و تلاش‌ها و زحمات مجموعه انتظامی، شهرستان آبادان در زمره شهرستان‌های خوب کشور در زمینه امنیت و آرامش است.

دادستان آبادان تصریح کرد: تعامل خوبی بین همکاران بنده و پلیس وجود دارد و نتیجه آن انهدام بیش از ده باند سارق جرائم خشن و عادی، قاچاقچیان مواد مخدر و...می‌باشد.

وی ادامه‌داد: این هفته بهانه‌ای است تا به صورت نمادین از زحمات مجاهدانه و شبانه‌ روزی مجموعه پلیس در برقراری نظم و امنیت تشکر نماییم.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان نیز ضمن ابراز خرسندی از این دیدار در هفته فراجا و تشکر از تعامل خوب دستگاه قضایی با مجموعه انتظامی بیان داشت: امنیت زیرساخت تمام فعالیت‌های بشری و جایگاه ویژه‌ای در جوامع دارد و اگر امنیت نباشد هیچ فعالیت بشری نمی‌تواند تحقق پیدا کند.

وی در خاتمه دستگاه قضایی را بازوان توانمند پلیس دانست و خاطرنشان کرد: پلیس بدون پشتیبانی دستگاه قضایی هرگز قادر به تأمین امنیت شهروندان در جامعه نیست، لذا هر چه این تعامل بیشتر باشد حاصل آن ارتقای امنیت اجتماعی در جامعه است.

در پایان این دیدار صمیمی، به مناسبت هفته فراجا و به پاس خدمات ارزنده نیروی انتظامی به مردم و تعامل با دستگاه قضایی با اهداء لوح و دسته گل از فرمانده انتظامی شهرستان آبادان تجلیل شد.

خبرنگار: حسین سیامری

انتهای خبر/

کد خبر: 1245297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =