تفاهم نامه خرید ۲۰ آمبولانس برای شهرهای آبادان و خرمشهر به امضا رسید

طی نشستی با حضور میعادفر رئیس سازمان اورژانس کشور و زارعی مدیرعامل منطقه آزاد اروند تفاهم‌نامه خرید ۲۰ دستگاه آمبولانس برای شهرهای آبادان و خرمشهر به امضا رسید.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از آبادان، دکتر جعفر میعادفر، رئیس سازمان اورژانس کشور در سفر استانی خود به منطقه آزاد اروند که با هدف بررسی میدانی پروژه‌های درمانی و زیرساخت‌های اورژانس منطقه صورت گرفته بود، دیداری با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند جهت برقراری تعاملات زیرساختی بیشتر داشت.

در این نشست مشترک که با حضور زارعی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند همراه بود، مقرر شد این سازمان اعتبار خرید حداقل ۱۰ دستگاه آمبولانس را برای شهرهای آبادان و خرمشهر که در محدوده منطقه آزاد است را تأمین کند.

همچنین، سازمان اورژانس کشور نیز متعهد به تأمین ۱۰ دستگاه دیگر شد تا در مجموع، ۲۰ دستگاه آمبولانس جدید به ناوگان امدادی شهرستان‌های آبادان و خرمشهر اضافه شود، که همه ی این موارد در تفاهم‌نامه‌ای به امضا دوطرف رسید.

همچنین در این دیدار میعادفر، رئیس سازمان اورژانس کشور جهت همکاری‌ و تعامل بیشتر با منطقه آزاد اروند در واردات آمبولانس‌های مورد نیاز کشور اعلام آمادگی کرد تا نیازهای خود را از طریق این سازمان وارد و تامین کند.

لازم به ذکر است، رئیس سازمان اورژانس کشور در جریان این سفر، از پایگاه‌های اورژانس جاده‌ای بازدید کرد و برنامه‌ریزی‌های لازم برای اولویت‌بندی راه‌اندازی پایگاه‌های مصوب اورژانس که در نیمه دوم سال ۱۴۰۳ به مرحله اجرا خواهد رسید، انجام شد.

خبرنگار: سیده صدیقه موسوی

انتهای خبر/

کد خبر: 1245540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =