خانواده شهدا اسوه استقامت و پایداری ایران اسلامی هستند

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان در دیدار خانواده شهید دوران دفاع مقدس فراجا "غلام پاژنگ" گفت: پدران و مادران شهدا یادگاران معنوی نظام اسلامی هستند.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از آبادان، سرهنگ کیومرث کشوری به همراه رئیس عقیدتی سیاسی حجت الاسلام سروستانی، سرهنگ اشیری جانشین و دیگر معاونت‌ها در دیدار با خانواده شهید "پاژنگ"ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا علی الخصوص شهدای فراجا دوران دفاع مقدس که در لباس ژاندارمری، شهربانی و یا کمیته مدافعان امنیت بودند، گفت: عزت و سربلندی اسلام ریشه در صبر و استقامت خانواده شهدا دارد، چرا که اگر آنان نبودند این همه حماسه بزرگ شکل نمی‌گرفت.

وی افزود: خانواده شهدا، بخصوص مادران و خواهران و فرزندان آنان، باری سنگین را بر دوش دارند و آن چیزی جز صیانت و حفاظت از آرمان‌ها و کیان نظام اسلامی نیست.

این مقام انتظامی بر ادامه دادن راه شهیدان و پیروی از آرمان‌های آنان تاکید کرد و افزود: همه وظیفه داریم از امنیت ایجاد شده در کشور که حاصل صبر و پایداری خانواده شهیدان است پاسداری کنیم چرا که آنان اسوه استقامت و عزت و پایداری ایران اسلامی هستند.

گفتنی است در پایان این دیدار با اهدا هدایایی از دختر شهید محمد پاژنگ قدردانی بعمل آمد از شهید والامقام ۵فرزند (۲دختر و۳ پسر) به یادگار مانده است.

لازم به ذکر است شهید غلام پاژنگ فرزند محمد در سال ۱۳۱۶ در شهر بندرعباس استان هرمزگان دیده به جهان گشود و پس از استخدام به عنوان نیروی کادر در ژاندارمری آبادان مشغول خدمت شد، با آغاز جنگ تحمیلی هنگامی که با خودروی سازمانی در حال رساندن پلاکت خون برای مجروحان بستری در درمانگاه اروند بود، در جاده خسروآباد براثر ترکش خمپاره رژیم بعثی عراق در تاریخ ۱۳۵۹/۰۷/۳۰ به درجه رفیع شهادت نائل گردید.

خبرنگار:حسین سیامری

انتهای خبر/

کد خبر: 1245542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =