قلعه نویی مشابه گل محمدی کار می‌کند/لزوم ارائه فوتبال تهاجمی مقابل قطر

بازیکن اسبق تیم ملی گفت: انتقادات زیادی به کادرفنی وارد است و امیر قلعه نویی باید به این انتقادات گوش دهد.

منصور رشیدی پیشکسوت فوتبال و بازیکن اسبق تیم ملی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسکانیوز در رابطه با بازی امروز ایران و قطر اظهار کرد: در بازی قبل در مقابل ازبکستان ما بازی خوبی را ارائه نکردیم. انتظار می رفت تیم ملی در تاشکند بازی بهتری را ارائه کند و به نظر می آمد ازبکستانی ها با توجه به شناختی که از قدرت ایران داشتند خودشان را برای باخت آماده کرده بودند اما این اتفاق رخ نداد.

کارشناس فوتبال در رابطه با سبک بازی تیم ملی گفت: ما بازی سختی را در بازی مقابل قطر داریم. ایران در بازی گذشته بازی را با نتیجه سه بر دو به قطر باخت و حالا در جدال انتقامی به دنبال کسب پیروزی در برابر قطر است. همه کارشناسان انتقادات زیادی به سمت کادرفنی تیم ملی وارد کرده اند ولی امیر قلعه نویی هم قطعا این موضوعات را گوش خواهد داد و در سبک بازی تیم ملی تغییرات را لحاظ خواهد کرد.

وی درباره عملکرد امیر قلعه نویی تصریح کرد: امیر قلعه نویی قابل احترام است و بسیار سرمربی باتجربه و کارکشته ای است. او شبیه به یحیی گل محمدی است و می تواند با تجربه خود در بازی های‌حساس کار را برای حریفان سخت کند. قلعه نویی سرمربی خوبی است به شرطی که به انتقادات گوش دهد و به حواشی کمتر توجه کند.

پیشکسوت فوتبال در رابطه جوانگرایی تیم امیر قلعه نویی توضیح داد: تیم قلعه نویی روی دروازه ازبکستان موقعیت‌هایی را خلق کرد اما تیم ملی دست به جوانگرایی زده است و سعی می کند به جوانان میدان دهد. یکی از دلایلی که تیم ملی از نظر هواداران زیبا بازی نمی کند این است که دست به جوانگرایی زده است ولی باید به این موضوع هم توجه داشت که بازیکنان با تجربه سن شان در حال بالا رفتن است و باید به بازیکنان جوان میدان داد.

رشیدی ادامه داد: تیم ملی از نظر بدنی ضعیف است و باید در تمرینات بدنسازی به این موضوع توجه شود که تیم ملی از نظر جسمانی در برابر حریفان کم نیاورد. دیگر نکته ای که باید توجه شود این است که ایران باید تهاجمی تر بازی کند و بازیکن‌های بیشتری در درون محوطه جریمه حریف داشته باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1245768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =