درخت تنومند انقلاب و جبهه مقاومت با خون پاک شهدا آبیاری می‌شود

فرمانده سپاه ایذه گفت: درخت تنومند انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت با خون پاک شهدا آبیاری شده و روز به روز عرصه‌ جهانی را بر استکبار و رژیم صهیونیستی جنایتکار، تنگ‌تر می کند.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از ایذه؛ سرهنگ پاسدار اکبر میرنام در همایش انس و الفت با اشاره به مهمترین رویدادهای منطقه و جهان به ویژه حوادث اخیر جبهه مقاومت و شهادت سید محور مقاومت و تبلیغات منفی رسانه‌های معاند، اظهار کرد: یادگاران دوران پر فراز و نشیب هشت سال دفاع مقدس، باید دلشان همچنان قرص باشد، چرا که انقلاب اسلامی باشهادت هر یک از بزرگانش قوی‌تر و محور مقاومت نیز به پشتوانه این انقلاب با قوت هر چه بیشتر گام‌های خود را برای رسیدن به نقطه آرمانی، برمی‌دارد.

وی افزود: برخی‌ها گمان دارند، پس از شهادت سید محور مقاومت، جبهه انقلاب و محور مقاومت تضعیف شده اما بی شک خون پاک مردان بزرگی مانند شهیدان حاج قاسم سلیمانی و سید حسن‌نصرالله و امثال این شخصیت‌های بزرگ، باعث تقویت و پیش برندگی این انقلاب امام زمانی خواهد بود.

فرمانده سپاه ایذه گفت: درخت تنومند انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت با خون پاک شهدا آبیاری شده و روز به روز عرصه‌ جهانی را بر استکبار و رژیم صهیونیستی جنایتکار، تنگ‌تر می کند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج ایذه ادامه داد: اکنون ایران اسلامی در اوج قدرت بوده و بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب، به قله نزدیک شده‌ایم و این طبیعی است که در این مسیر پر فراز و نشیب حوادثی رخ بدهد و مشکلاتی برای ما ایجاد شود.

وی تصریح کرد: باید همواره چشم و گوشمان به ولی امر مسلمین جهان باشد که تحت هر شرایط سختی با قوت و امید، جهانیان و تمامی تحلیل‌گران جهان را به حیرت وا می دارد.

سرهنگ پاسدار میرنام، خاطرنشان کرد: نمونه بارز آن بعد از شهادت سید محور مقاومت سید حسن نصرالله، با حضور مقتدرانه خود در نماز دشمن شکن و وحدت‌آفرین جمعه نصر، حماسه‌ای به مراتب اثرگذارتر از وعده صادق ۲ ایجا کرده و توطئه‌های دشمنان را مانند همیشه، نقش بر آب کردند.

وی در پایان یادآور شد: پیشکسوتان و مستمری بگیران، زنان و مردان غیور و شهیدپرور این خطه از ایران اسلامی ولی نعمتان ما هستند و به عنوان یک سرباز راه ولایت به خدمتگزاری برای مردم این منطقه افتخار می‌کنیم.

خبرنگار: سیده ریحانه موسوی

انتهای خبر/

کد خبر: 1245933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =