مشخصات جدیدترین گوشی شیائومی لو رفت

ردمی گوشی‌های نوت ۱۴ پرو و نوت ۱۴ پرو پلاس ۵G را اخیراً معرفی کرد. بااین‌حال، این شرکت همچنین روی مدل ۴G این دستگاه‌ها نیز کار می‌کند که احتمالاً از چیپست‌های متفاوتی استفاده می‌کنند و قیمت مقرون‌به‌صرفه‌تری دارند.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز؛ در جدیدترین اخبار، شیائومی ردمی نوت ۱۴ پرو ۴G با شماره مدل ۲۴۱۱۶RACCG در پایگاه داده FCC ظاهر شده است که جزئیات مختلفی را در مورد این دستگاه فاش می‌کند.

این گوشی یک صفحه‌نمایش ۶.۶۷ اینچی POLED با وضوح FullHD پلاس با ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل ارائه می‌دهد. برای مقایسه، نسخه ۵G همین گوشی، یک صفحه‌نمایش ۶.۶۷ اینچی AMOLED با وضوح کمی بالاتر ۱.۵K (۱۲۲۰ x ۲۷۱۲ پیکسل) دارد.

بیشتر بخوانید:

آیا شارژ بیش‌ از حد به گوشی آسیب می‌رساند؟

این سند همچنین تأیید می‌کند که گوشی نام‌برده با چهار ظرفیت رم و حافظه مختلف شامل ۸ + ۱۲۸، ۸ + ۲۵۶، ۱۲ + ۲۵۶ و ۱۲ + ۵۱۲ گیگابایت عرضه می‌شود.

مشخصات ردمی نوت ۱۴ پرو ۴G

ظاهراً یک باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی، همانند نسخه ۵G، در ردمی نوت ۱۴ پرو ۴G وجود خواهد داشت. این گوشی احتمالاً نسبت به مدل ۵G، دارای چیپستی با توانایی کمتر است که همچنین انرژی کمتری مصرف می‌کند؛ بنابراین شاید از نظر شارژدهی باتری از همتای ۵G خود پیشی بگیرد، به‌خصوص با توجه به وضوح پایین‌تر نمایشگرش. ثبت این اطلاعات در FCC همچنین نشان می‌دهد که به تاریخ معرفی این دستگاه نزدیک می‌شویم. این گوشی قبلاً در پایگاه داده IMEI نیز ظاهر شده بود.

نسخه قبلی، یعنی ردمی نوت ۱۳ پرو ۴G، در ژانویه امسال با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی، پشتیبانی از شارژ سیمی ۶۷ واتی و دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی عرضه شد.

ردمی امسال در Redmi Note ۱۴ Pro ۵G، به سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی پیشرفته‌تری روی آورد و احتمالاً همین کار را با نسخه ۴G نیز انجام خواهد داد.

ردمی نوت ۱۴ پرو ۴G می‌تواند با تراشه مدیاتک عرضه شود، اگرچه نام و مدل دقیق آن هنوز افشا نشده است. برای مقایسه، Redmi Note ۱۳ Pro ۴G به چیپست هلیو G۹۹ اولترا مدیاتک مجهز شده است، درحالی‌که Redmi Note ۱۴ Pro ۵G از دایمنسیتی ۷۳۰۰ اولترا مدیاتک بهره می‌برد.

منبع: دیجیاتو

انتهای پیام/

کد خبر: 1246147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =