انصارالله:شهادت السنوار شعله‌های قیام را برافروخته خواهد کرد

سخنگوی جنبش انصارالله یمن ، شهادت یحیی السنوار رئیس دفتر سیاسی حماس را به این جنبش و ملت فلسطین صمیمانه تسلیت و تبریک گفت.

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز، شورای عالی سیاسی یمن، ضمن عرض تبریک شهادت یحیی السنوار به ملت‌های اسلامی و عربی به طور عام و جنبش حماس به طور خاص، صمیمانه‌ترین تسلیت‌ها را نیز نثار خانواده محترم ایشان کرد.

شورای عالی سیاسی یمن اعلام کرد، شهادت این رهبر بزرگ و خون پاک و مطهر او شعله‌های آتش قیام را برافروخته خواهد کرد و عزم و اراده رزمندگان فلسطینی را افزایش خواهد داد.

شورای عالی سیاسی یمن در بیانیه خود تاکید کرد، ما بار دیگر بر موضع قاطع و اصولی یمن ، مبنی بر ایستادن در کنار مردم مظلوم فلسطین و ادامه حمایت و یاری آنها تاکید می کنیم.

در همین ارتباط، محمد عبدالسلام، سخنگوی جنبش انصارالله یمن ، شهادت یحیی السنوار رئیس دفتر سیاسی حماس را به این جنبش و ملت فلسطین صمیمانه تسلیت و تبریک گفت.

سخنگوی جنبش انصارالله یمن تاکید کرد که این رهبر بزرگ در حالی مدال شهادت را دریافت کرد،که همواره به میدان‌های نبرد پشت نکرد و در راه والاترین و عادلانه‌ترین آرمان مبارزه کرد.

محمد عبدالسلام تاکید کرد، که شهید السنوار در مبارزه با رژیم جنایتکار اسرائیل حماسه‌های قهرمانی را رقم زد و ما مطمئن هستیم که غزه و آرمان فلسطین، سرنوشتی جز پیروزی نخواهند داشت هر چقدر هم فداکاری‌ها در این راه سنگین باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1246319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =