ماموریت اصلی ما تربیت سربازان امام زمان است

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: وقتی کل عالم در مقابل مقاومت قرار می‌گیرد باز هم آن‌ها عاجز خواهند بود. این نیروی اراده مقاومت است.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از اهواز؛ حجت الاسلام و المسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با توجه به اتفاقات اخیر منطقه و عملیات وعده صادق ۲ همچنین صحبت‌های مقام معظم رهبری در خصوص وعده صادق ۳، عنوان کرد: صهیونیست‌ها باید بدانند اگر دست از پا خطا کنند حیفا و سرزمین‌های اشغالی توسط رزمندگان اسلام شخم زده خواهد شد.

وی ادامه داد: اگر جنگ ادامه دار شود، به حول و قوه الهی زمینه ظهور امام زمان(عج) و برافراشته شدن پرچم نظام اسلامی توسط رزمندگان اسلام فراهم خواهد شد.

خطیب نماز جمعه اهواز با بیان اینکه فرزندان صالح امام می‌توانند این برهه را به خوبی سپری کنند عنوان کرد: خانواده‌ها باید تلاش کنند تا فرزندانی سالم و صالح تربیت کنند، فرزندانی از جنس حججی‌ها و شهدای دهه هفتادی مدافع حرم.

امام جمعه اهواز افزود: ماموریت اصلی ما تربیت سربازان امام زمان(عج) است، پدر و مادر و دیگر افرادی که در تربیت نقش دارند باید برای فرزندان الگو ارائه کنند، زیرا فرزندان آن چیزی که می‌خواهیم و می‌گوییم را نمی‌شنوند، آنچه می‌شوند که می‌بینند و ما هستیم، لذا باید به گونه‌ای حرف بزنیم و رفتار کنیم که دوست داریم فرزندان‌مان آن گونه باشند.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با اشاره به شهادت یحیی سنوار عنوان کرد: در خبرها آمده که رهبر حماس به شهادت رسیده است، این افراد با کینه‌ورزترین دشمنان اسلام یعنی یهود می‌جنگند، اما باید بدانیم اسلام قائل به شخص نیست و انقلاب اسلامی ما هم قائل به شخص نبود.

وی ادامه داد: در کربلا در یک روز ۷۲ نفر به شهادت رسیدند، رئیس جمهور ما و رهبران حزب‌الله و حماس شهید شدند، اما آیا حرکت ما ایستاد یا آیا حرکت حزب‌الله یا لبنان متوقف شد؟ این بدبخت‌های جنایتکار فکر کردند وقتی رهبران حماس و حزب‌الله را می‌کشند، انقلاب ساقط می‌شود در حالی که خداوند متعال ترسیم کرده است که این موضوع قائل به شخص نیست بنابراین باید امید را از دست ندهیم، جامعه‌ای که امید ندارد نمی‌تواند پویا باشد و در میدان نبرد بجنگند، بنابراین باید همواره امیدوار باشیم.

حجت الاسلام موسوی‌فرد گفت: در خط مقدم، تعداد قابل توجهی در لبنان، غزه و در محور مقاومت، نیازمند کمک هستند و ما باید به آن‌ها کمک کنیم، هر خانواده حداقل ۱۰۰ هزار تومان و هر کارمند یا هر شخصی هم این رقم را کمک کند، حتی ۱۰ هزار تومان و در حد امکان کمک شود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان در ادامه عنوان کرد: وقتی کل عالم در مقابل مقاومت قرار می‌گیرد باز هم آن‌ها عاجز خواهند بود، نتانیاهو به نمایندگان آمریکا گفت اگر دست به دست هم ندهیم نابود می‌شویم و باید برای همیشه خاورمیانه را ترک کنیم، بنابراین این جنگ بقا و سرنوشت است، این یک جنگ آسان نیست، جنگ تکنولوژی است اما همه حرف را تکنولوژی پیشرفته نمی‌زند؛ این جنگ اراده‌ها است اما حرف آخر را اراده‌ها نمی‌زنند، جنگ واقعی جنگ پشتیبانی است اما همه حرف را این نوع پشتیبانی‌ها نمی‌زند و آنچه سرنوشت نهایی جنگ را رقم می‌زند توکل به خدای متعال، پایبندی و استقامت و تاب‌آوری است که این موارد در جبهه اسلامی مشاهده می‌شود.

امام جمعه اهواز در پایان تصریح کردند: آمریکا بداند ما به ناچار با آمریکا و قدرت‌ها شاخ به شاخ خواهیم شد و امت اسلامی اراده کرده است شاخ آمریکا را برای همیشه بشکند.

خبرنگار: مائده سعدی

انتهای خبر/

کد خبر: 1246346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =