برترین کوچولوهای بوکس ایران شناخته شدند

دومین دوره فستیوال بوکس نونهالان کشور که با حضور بوکسورهای نونهال 29 استان به میزبانی استان مرکزی جریان داشت، با شناخت نفرات برتر در اراک پایان یافت.

به گزارش ایسکانیوز، این فستیوال با هدف استعدادیابی نونهالان و برنامه ریزی فدارسیون بوکس برای آماده سازی زیر ساخت تیم ملی در اراک برگزار شد. در این مسابقات 69 بوکسور نونهال از ۲۹ استان کشور در ۲۰ وزن از ۲۱تیرماه به مدت دو روز در خانه بوکس مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک به رقابت پرداختند.

اسامی نفرات برتر 10 وزن نخست به قرار زیر است:

عرفان شاقوزائی از سیستان و بلوچستان، آرشام حسنی از مازندران، عرفان ولی پور از لرستان، علیرضا زالی تبار از ایلام، عبدالباسط دهقان نژاد از کردستان، امیرمحسن اروجعلی زاده از تهران، هادی زره پنجه از کرمانشاه، متین جوهری از کرمانشاه،علیرضا سلمانی از لرستان و عرفان عباسی از آذربایجان شرقی به ترتیب در اوزان ۳۶ ،۳۸ ،۳۹ ،۴۰ ،۴۱ ،۴۳ ،۴۴ ،۴۵ ،۴۶ و ۴۷کیلوگرم مقام های برتر را کسب کردند.

همچنین اسامی نفرات برتر 10 وزن دوم بدین شرح می باشد:

علیرضا کیان از خوزستان، امیرحسین احمدی از قم، اشکان خانمحمدی از ایلام، دانیال گودرزی از لرستان، دانیال ولی پور از خوزستان، پوریا فرهادی از فارس، فرهاد مرادی از اردبیل، رضا حیدری از خوزستان، امیرمهدی کرمی از کرمانشاه و سیاوش بهاردوست از آذربایجان غربی در وزن های ۳۷ ،۴۹ ،۵۰ ،۵۲ ،۵۳ ،۵۴ ،۵۵ ،۵۸ ،۶۴ و ۷۶+ کیلوگرم در سکوی اول ایستادند.

دانشمند فرد(دبیر فدراسیون)، علیرضا استکی(مربی تیم ملی)،هادی مرتضایی(مسئول امور بین الملل)، سجاد محرابی و تنی چند از ملی پوشان بوکس ایران میهمان و حسین نهرودی وجلال شاملو به عنوان تیم فنی، این رقابت ها را زیر نظر داشتند.

606/601

کد خبر: 661482

وب گردی

وب گردی