چند خبر مهم از پرسپولیس/ از لیست مازاد برانکو و شارژمالی  تا جدایی نعمتی از جمع پرسپولیسی ها

سرمربی پرسپولیس لیست خود را برای نقل و انتقالات آماده کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، با توجه به محرومیت پرسپولیس در پنجره نقل و انتقالاتی برانکو لیستی را آماده کرده تا در صورت توافقات حاصله بین گرشاسبی و مسوولان ریزه اسپور این لیست به باشگاه تحویل داده شود.با مذاکرات مثبتی که گرشاسبی با مسوولان تیم ترکیه ای داشته بعید نیست محرومیت سرخپوشان لغو شود و به همین خاطر برانکو لیست خود را آماده کرده است.

پرسپولیسی ها پولدار می شوند

* بر اساس گفته مسوولان باشگاه پرسپولیس اسپانسر تیم به زودی چکی را که به باشگاه داده است نقد می کند تا بازیکنان و اعضای کادرفنی بخشی از مطالبات خودشان را دریافت کنند.گویا اسپانسر پرسپولیس تا هفته آینده پول زیادی به شاگردان برانکو تزریق خواهد کرد تا آنها مشکلات مالی شان برطرف شود.

هافبک پرسپولیس ساز جدایی زد

*سیامک نعمتی هافبک خلاق تیم فوتبال پرسپولیس در بازی هایی که به میدان رفته عملکرد خوبی داشته اما با این حال برانکو از او در ترکیب اصلی استفاده نمی کند. با توجه به این موضوع نعمتی به این فکر افتاده تا به تیم دیگری برود تا خودش را در سال جام جهانی به کی روش نشان دهد.

این بازیکن از چند تیم پیشنهاد دارد و باید دید باشگاه راضی به جدایی این بازیکن است.

مدافع سابق پرسپولیس در جمع شاگردان ویسی

*محمدامین آرام‌طبع، مدافع سابق تیم پرسپولیس تهران که پس از سپری کردن 4 فصل موفق در صبای قم، در ابتدای لیگ شانزدهم به پرسپولیس پیوست اما مصدومیت این بازیکن سبب شد تا تنها یک بازی در لیگ برای سرخپوشان انجام دهد و سپس از این تیم جدا شود.

این بازیکن که در نیم فصل نخست لیگ برتر هیچ تیمی نداشت، چند هفته ای است در تمرینات آبی های خوزستان شرکت کرده و به احتمال زیاد قرار است در نیم فصل دوم برای این تیم بازی کند.

600

کد خبر: 884211

وب گردی

وب گردی