«قصه های ملسو »از شبکه 2 پخش خواهد شد

«قصه های ملسو »به کارگردانی ندا وفایی برای شبکه 2 در حال تصویربرداری است این مجموعه از سال گذشته کار خود را آغاز کرده است.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، «قصه های ملسو» عنوان جدیدترین  مجموعه شبکه دو است، این سریال  مجموعه 54 قسمتی است برای گروه سنی کودک و  و خردسال ساخته می شود که در شهرک نور فیلمبرداری می شود و فیلمبرداری این مجموعه  از سال گذشته آغاز شده  و همزمان تدوین و مراحل فنی درحال انجام است.

ملسو به نوعی کودک خردسالی است که از یک سیاره دیگر به زمین آمده و به طور اتفاقی وارد این خانواده می‌شود. بنابراین ویژگی‌ها و خصوصیات جالبی دارد که فکر می‌کنم برای مخاطبان جذاب باشد. چون با دنیای انسان‌ها بیگانه است و با چیزهایی مواجه می‌شود که برایش آشنا نیست. همین اتفاق ماجراهایی را برایش رقم می‌زند که قصه‌های این مجموعه را شکل می‌دهد.

این برنامه  2 درکوردارد یکی از دکورها  متعلق به آشپرخانه ودیگردی متعلق به اتاق خواب بچه ها است،  این سریال شامل خانواده  پد(آرش صادقیان  نقش پدر خانواده را در این مجموعه بازی می کند)، مادر، دایی و یک دختر و یک پسر است.

ایده اصلی این برنامه در دوران کرونا شکل گرفته و بهانه‌ای شد تا مجموعه‌ای در زمینه آموزش نکات بهداشتی به بچه‌ها بسازیم. چون شاید بسیاری از بیماری‌ها ارتباط مستقیمی با سبک زندگی داشته باشد. 

بنابراین آموزش سبک زندگی درست و رعایت نکات بهداشتی و سلامتی برای بچه‌ها بهانه‌ای شد تا این مجموعه شکل بگیرد. ما در این مجموعه سعی کردیم با ادبیات خود به بچه‌ها پیام‌های آموزشی ارائه دهیم تا مورد توجهشان قرار بگیرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1096461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • فاطمه IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
      0 0
      تکرارش چه موقع هایی پخش می شه؟