برخورد با خودروهای بدون پلاک و پلاک مخدوش در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از اجرای طرح ۷۲ ساعته برخورد با خودروهای فاقد پلاک، پلاک مخدوش، شیشه دودی و خودروهایی که در شکل ظاهری آن ها تغییر ایجاد شده است، خبر داد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کرمانشاه، سردار "مهدی حاجیان" فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران به تشریح اجرای طرح مقابله با خودروهای فاقد پلاک، پلاک مخدوش، شیشه دودی و خودروهایی که در شکل ظاهری آن‌ها تغییر ایجاد شده پرداخت، و گفت: این طرح از ۹ لغایت ۱۱ بهمن صورت خواهد گرفت.

وی در این خصوص افزود: این طرح با حضور همه یگان‌های انتظامی و راهنمایی و رانندگی در کل استان اجرایی می‌شود.

حاجیان ادامه داد: مطابق ماده ۷۲۰ قانون اسلامی افرادی که از خودرو فاقد پلاک، پلاک مخدوش استفاده کنند مجرم شناخته شده و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی می‌شوند.

رئیس پلیس استان کرمانشاه تصریح کرد: افرادی که با خودرو پلاک مخدوش تردد و یا ارقام آن را دست کاری کنند مرجع قضائی در خصوص آن‌ها تصمیم گیری می‌کند.

وی با بیان اینکه خودروهای فاقد پلاک نیز توقیف و تا مشخص شدن وضعیت به پارکینگ منتقل خواهد شد، افزود: خودروهایی نیز که در وضعیت ظاهری آن ها تغییر ایجاد شده به مدت ۲ هفته متوقف و به پارکینگ انتقال داده خواهند شد.

سردار حاجیان در پایان از شهروندان خواست با تمکین به قانون از تردد با خودروهای فاقد پلاک، پلاک مخدوش و آن‌هایی که در شکل ظاهریشان تغییر ایجاد شده خودرداری کنند، گفت: همشهریان در صورت مشاهده چنین خودروهایی می‌توانند موضوع را از طریق سامانه‌های تلفنی ۱۱۰ و ۱۲۰ به پلیس گزارش کنند.

خبرنگار: امید فلاحی

نتهای پیام/

کد خبر: 1218033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =