به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، به نقل از آسوشیتدپرس، انیمیشن خانواده کرودها: عصر جدید (The Croods: A New Age) شروعی طوفانی در گیشه پساکرونا داشت و توانست در تعطیلات پنج روزه روز شکرگزاری در آمریکا، ۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزار دلار فروش کند.
این انیمیشن ۲۵ نوامبر (چهارشنبه ۵ آذر) و با راهبردی متفاوت نسبت به شیوه متداول اکران، روی پرده رفت؛ اگرچه فیلمهای جدید معمولاً حدود ۹۰ روز روی پرده سینماها باقی میمانند، استودیو فیلمسازی یونیورسال پیکچرز در قراردادی جدید با گروههای سینمایی بزرگ ایامسی و سینه مارک پنجره اکران خود را کوتاه کرد بدینمعنا که این استودیو از این پس میتواند فیلمهای خود را تنها پس از ۱۷ روز نمایش روی پرده، به سرویسهای ویدئو به درخواست (VOD) منتقل کند. این تغییر بخشی از تغییرات گستردهتر در دل صنعتی است که همچنان از همهگیری کرونا آشفته و شوکه است. به این ترتیب پیشبینی میشود قسمت جدید انیمیشن خانواده کرودها قبل از کریسمس به قیمت ۲۰ دلار در شبکه نمایش خانگی عرضه شود.
این انیمیشن از جمعه گذشته تا دیروز (۷ تا ۹ آذر ۹۹)، ۹ میلیون و ۷۰۰ هزار دلار فروش کرد که با فروش هفته اول فیلم موردانتظار انگاشته از کریستوفر نولان نیز رقابت میکند. اگرچه سینمای هالیوود از زمان شیوع کرونا با چنین استقبالی مواجه نشده بود اما این آمار همچنان با آمار متداول فروش در فصل تعطیلات قابل قیاس نیست؛ سال گذشته انیمیشن یخ زده ۲ در پنج روز تعطیلات روز شکرگزاری در آمریکا ۱۲۳ میلیون و ۷۰۰ هزار دلار فروش کرد و چاقوهای بی غلاف ۴۱ میلیون و ۷۰۰ هزار دلار.
قسمت جدید خانواده کرودها همچنین در گیشه جهانی نیز ۲۰ میلیون و ۸۰۰ هزار دلار فروش کرده که ۱۹ میلیون و ۲۰۰ هزار دلار آن مربوط به سینماهای کشور چین است.
انتهای پیام/
نظر شما