به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) و به نقل از وزارت نیرو؛ حسین صبوری با بیان اینکه در اسفندماه امسال نیز همچون سالهای گذشته، برنامهریزی وسیعی به منظور اطمینان از تداوم ارائه خدمات شایسته به هموطنان تهرانی در ایام نوروز انجام شده است، افزود: با توجه به مشکلات پیش آمده ناشی از شیوع بیماری کرونا و وجود برخی محدودیتهای جادهای و حضور بسیاری از هموطنان در منزل، حفظ آسایش و آرامش مشترکان تهرانی و اطمینان از پایداری شبکه به منظور جلوگیری از بروز کوچکترین وقفه در عملکرد بیمارستانها، مراکز بهداشتی و خدماتی در نوروز ۱۴۰۰، بیش از سالهای گذشته اهمیت پیدا کرده است؛ به همین دلیل امسال تلاش خود را برای تأمین آسایش هموطنان دوچندان کردهایم.
صبوری با بیان این سخنان در نشست کمیته عالی هماهنگی و پیگیری ویژه این شرکت، افزود: در همین راستا و همگام با سایر دستگاههای اجرایی در خدمت رسانی به هموطنان، همزمان با ایجاد اولویت مضاعف در رفع نیازهای حوزه برق مراکز درمانی پایتخت، اجرای کامل و مثال زدنی طرح غیرحضوری سازی ارائه خدمات به مشترکان نیز تأثیر قابل توجهی در کاهش تردد شهروندان تهرانی و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا داشته است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ ادامه داد: نتایج جدیدترین نظرسنجی مکانیزه انجام شده از پایتخت نشینان در بهمن ماه سال جاری نیز نشان دهنده رضایت بسیار زیاد مشترکان و تهرانیها از خدمات ارائه شده در حوزه اتفاقات و حوادث شبکه است و بیتردید راهاندازی سامانه هوشمندسازی مراکز اتفاقات برق، در دستیابی به این نتایج تأثیر قابل ملاحظهای داشته و با استفاده از همین سامانه، خودروهای عملیاتی پیشرفته و نیروهای فنی متعهد، در نوروز ۱۴۰۰ در کنار مشترکان و شهروندان فهیم تهرانی به استقبال بهار خواهیم رفت.
انتهای پیام/
نظر شما