جدال برای حفظ صدر در گرمای اهواز

هفته بیست و هشتم لیگ دسته یک امروز پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،مجتبی احسانی؛ در ادامه مسابقات لیگ یک فوتبال ایران امروز هشت دیدار در شهرهای مختلف برگزار خواهد شد.

استقلال خوزستان - هوادار؛ سه امتیاز برای ماندن در صدر

حساس ترین دیدار هفته بیست و هشتم در اهواز برگزار خواهد شد جایی که دو تیم راهی جز بردن ندارند. استقلال اگر می‌خواهد شانسش را برای صعود حفظ کند باید پیروز شود و هوادار نیز برای صدرنشین ماندن باید ببرد. تیم هوادار با هدایت رضا عنایتی بعد از افتی که در میانه بازی ها به دلیل مشکلات مالی داشت چند هفته ای است که سیر صعودی در پیش گرفته است و اگر در این دیدار نیز پیروز شود به لیگ برتر بسیار نزدیک خواهد شد. این بازی از ساعت ۱۹:۵۰ در ورزشگاه تختی اهواز انجام می شود.
وضعیت در جدول: هوادار ۴۶ امتیازی تیم صدرنشین و استقلال خوزستان با ۴۱ امتیاز تیم هشتم جدول است.

مس کرمان - آرمان گهر سیرجان؛ برد دربی برای بازگشت به صدر

مسی‌ها که مدت زیادی را در صدر جدول لیگ یک قرار داشتند با نتایجی که در هفته‌های اخیر بدست آوردند جایگاه خود را از دست داده اند. آنها امروز در دربی کرمان به مصاف تیم سخت کوش آرمان گهر خواهند رفت و اگر میخواهند به صدر جدول بازگردند راهی جز کسب سه امتیاز در این دیدار نخواهند داشت. مس و هوادار هم اکنون هم امتیاز هستند و فقط به دلیل یک تفاضل گل کمتر، مس در رده دوم قرار گرفته است. این دیدار از ساعت ۱۹:۰۵ به میزبانی آرمان گهر برگزار خواهد شد.
وضعیت در جدول: مس با ۴۶ امیتاز تیم دوم و آرمان گهر ۳۳ امتیازی تیم  سیزدهم جدول است.

خیبر خرم آباد-فجر سپاسی؛ تلاش برای صعود ادامه دارد

دو تیم دیگری که شانس صعود را دارند امروز در خرم آباد به مصاف هم خواهند رفت. خیبر که در نیم فصل دوم متحول شده است اگر بتواند در این دیدار پیروز شود خود را به تیم‌های بالا نشین خواهد رساند. اما فجر کمی شرایط بهتری دارد و در صورت کسب سه امتیاز و توقف تیم های صدرنشین می تواند به رده اول صعود کند. این دیدار از ساعت ۱۹:۵۰ در خرم آباد برگزار می شود.
وضعیت در جدول: فجر سپاسی با ۴۳ امتیاز تیم چهارم و خیبر ۴۱ امتیازی تیم هفتم جدول رده بندی است.

قشقایی - گل ریحان البرز؛ جنگ بقا

دو تیم پایین جدولی امروز برای ماندن در لیگ یک تلاش خواهند کرد. البته شرایط دو تیم با هم تفاوت دارد، قشقایی که در وضعیت بهتری قرار دارد اگر بتواند سه امتیاز این بازی را بدست بیاورد از منطقه سقوط فرار خواهد کرد اما گل ریحان که در انتهای جدول قرار دارد برای ماندگاری ، علاوه بر این بازی باید در دیدار های آینده خود نیز به پیروزی دست یابد. این دیدار از ساعت ۱۹:۲۵ در شیراز انجام می شود.
وضعیت در جدول: قشقایی با ۳۰ امتیاز تیم پانزدهم و گل ریحان ۱۸ امتیازی قعرنشین جدول رده بندی است.

پارس جنوبی جم - نود ارومیه؛ سه امتیاز برای فراموشی حواشی

نود ارومیه که شرایط مناسبی را در جدول ندارد برای ماندن در لیگ باید هر سه امتیاز دیدار امروز را بدست بیاورد. اتفاقی که با توجه به شرایط مالی نه چندان مناسب و حواشی چند روز اخیر تیم پارس جنوبی محتمل به نظر می رسد. پارسی که در هفته گذشته انواع و اقسام حواشی را تجربه کردند و محمد نصرتی نیز به نشانه قهر در چند تمرین این تیم حاضر نشد در دیدار امروز کار سختی را برابر حریف پرانگیزه خود خواهند داشت. این بازی از ساعت ۲۰:۳۰ در شهر جم برگزار خواهد شد.
وضعیت در جدول: پارس جنوبی جم با ۳۹ امتیاز تیم نهم و نود ۲۶ امتیازی تیم شانزدهم جدول است.

رایکا بابل - شاهین بوشهر؛ تلاش ادامه دار شاهین برای صعود

شاهینی ها که فصل پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشتند با نتایجی که در هفته های اخیر بدست آورده اند اکنون جزو مدعیان صعود به لیگ برتر محسوب می شوند شاهین اگر بتواند در این دیدار برابر حریف میانه جدولی خود سه امتیاز را بدست بیاورد شانس برای صعود بسیار زیاد خواهد شد. این بازی از ساعت ۱۸:۴۰ در بابل برگزار می شود.
وضعیت در جدول: شاهین با ۴۲ امتیاز تیم ششم و رایکا ۳۳ امتیازی تیم دوازدهم جدول است.

بادران - استقلال ملاثانی؛ بردن برای رسیدن به صدر

بادرانی‌ها که شرایط بسیار خوبی را در جدول دارند در صورت پیروزی در این بازی و توقف تیم های بالانشین می توانند صدر جدول را از آن خود کنند. در برابر آنها تیمی قرار دارد که نه شانسی برای صعود دارد و نه خطر سقوط آنها را تهدید می کند که همین عامل می تواند به آنها کمک کند که بدون استرس پای به این بازی بگذارند و بتوانند حریف خود را متوقف کنند. این دیدار از ساعت ۱۸:۴۰ در تهران برگزار می‌شود.
وضعیت در جدول: بادران با ۴۴ امتیاز تیم سوم و استقلال ملاثانی ۳۳ امتیازی در رده چهاردهم قرار دارد.

چوکا تالش_خوشه طلایی ساوه؛ خوشه به دنبال ادامه روند موفق

خوشه طلایی که در نیم فصل اول شرایط بدی را تجربه کرد با روی کار آمدن وحید بیاتلو وضعیتش به کلی تغییر کرد به طوری که هم اکنون یکی از شانس های صعود به لیگ برتر محسوب می شود. آنها اگر بتوانند تیم پایین جدولی چوکا را شکست دهند خود را به رده اول جدول نزدیک تر خواهند کرد. این دیدار از ساعت ۱۸:۵۰ در تالش انجام می شود.
وضعیت در جدول: خوشه طلایی ۴۳ امتیازی تیم پنجم و چوکا ۲۵ امتیازی تیم هفدهم جدول رده بندی است.

در چارچوب هفته بیست و هشتم مسابقات لیگ دسته یک روز گذشته نیز یک دیدار در شهر انزلی برگزار شد که ملوان موفق شد با نتیجه ۳_۰ شهرداری آستارا را شکست دهد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1098594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =