دانمارک - ولز؛ نبرد وایکینگ و اژدها

مرحله یک هشتم نهایی مسابقات یورو۲۰۲۰ از امشب آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،مجتبی احسانی؛ تیم‌های ملی ولز و دانمارک امشب از ساعت ۲۰:۳۰ به مصاف هم خواهند رفت.

در همین رابطه گرت بیل ستاره تیم ملی ولز در کنفرانس خبری پیش از بازی برابر دانمارک گفت: این عادی است. ما همیشه تیم کمتر محبوب و زیردست بوده ایم و به این عنوان عادت داریم. این موضوع برای ما تفاوتی ایجاد نخواهد کرد. این یک چالش بزرگ دیگر است. ما می‌دانیم دانمارک تیم بسیار خوبی است، بسیار سازمان یافته است و بازیکنان بسیار خوبی دارد. بنابراین ما آنها را دست کم نخواهیم گرفت. آماده خواهیم بود که از همان لحظه شروع بازی کارمان را شروع کنیم و یک نمایش  عالی ارائه دهیم.

دانمارک؛ در پی تکرار خاطرات ۹۲

دانمارک را باید یکی از بهترین و در عین حال بد شانس‌ترین تیم‌های جام لقب داد. آنها که برای مسابقات یورو بسیار آماده بودند با اتفاق تلخی که برای اریکسن افتاد دو بازی اول را از دست دادند و اگر عملکرد درخشان شان در دیدار آخر برابر روسیه نبود، در مرحله گروهی از مسابقات کنار می‌رفتند. حالا وایکینگ ها با روحیه بالاتری پای به مسابقه برابر ولز می‌گذارند و میخواهند با برتری برابر این تیم و خاطره مسابقات سال ۹۲ را برای هواداران فوتبال دانمارک زنده کنند.

عملکرد دانمارک در مرحله گروهی

وایکینگ‌ها در دو دیدار ابتدایی خود برابر فنلاند و بلژیک شکست خوردند اما در بازی پایانی مقابل روسیه، پر قدرت ظاهر شدند و این تیم را با نتیجه ۴ بر ۱ شکست دادند تا با سه امتیاز به عنوان تیم دوم از گروه خود صعود کنند.

ولز؛ به دنبال تکرار عملکرد دوره قبل

تغییر سرمربی و حواشی ایجاد شده برای ولزی‌ها قبل از شروع مسابقات، هرگز نظم تیمی آنها را بر هم نزد. آنها پس از نمایش خوبی که در مرحله گروهی داشتند موفق شدند در دومین حضورشان در مسابقات یورو دومین صعود خود از مرحله گروهی را جشن بگیرند. اژدهای سرخ فوتبال اروپا میخواهد برای دومین دوره پیاپی شگفتی سازی کند و با شکست دانمارک به مراحل بالاتر جام راه پیدا کند.

عملکرد ولز در مرحله گروهی

ولزی‌ها پس از آنکه در دیدار اول برابر سوئیس به نتیجه تساوی یک بر یک رسیدند موفق شدند در دیدار دوم خود با ارائه یک بازی درخشان ترکیه را با دوگل شکست دهند تا صعودشان به مرحله بعد قطعی شود. ولز در بازی آخر خود برابر ایتالیای قدرتمند با یک گل شکست خورد و با ۴ امتیاز به عنوان تیم دوم از گروهش صعود کرد.

اطلاعات بازی

این دیدار از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه یوهان کرایوف آرنا شهر آمستردام هلند با قضاوت دنیل زیبرت آلمانی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1100806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =