هلند - جمهوری چک؛ لاله‌های نارنجی در مقابل قاتل بزرگان!

مرحله یک هشتم نهایی مسابقات یورو ۲۰۲۰ امشب ادامه می یابد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، مجتبی احسانی؛ تیم‌های ملی هلند و جمهوری چک امشب از ساعت ۲۰:۳۰ به مصاف هم خواهند رفت.

در همین رابطه فرانک دی بوئر در نشست خبری پیش از بازی گفت: جمهوری چک به خوبی می داند که چه می‌خواهد. آنها به دنبال غافلگیر کردن زودهنگام حریف هستند و قصد دارند در دوئل‌ها برای حریف مزاحمت ایجاد کنند. آنها در مقدماتی جام جهانی مقابل بلژیک و در همین مسابقات برابر نایب قهرمان جام‌جهانی به تساوی ۱-۱ رسیدند. اگر ما بتوانیم به جمع چهار تیم پایانی راه پیدا کنیم موفقیت آمیز خواهد بود اما نهایتاً به خودمان بستگی دارد. تنها هدف واقعی ما این است که فعلاً در مسابقات باقی بمانیم.

هلند؛ در فکر انتقام

هلندی‌ها که تا قبل از آغاز مسابقات یورو وضعیت مطلوبی نداشتند با شروع مسابقات، عملکرد درخشانی را از خود به نمایش گذاشتند و هر چقدر که از مسابقات می گذشت برنامه تر و با نظم تر در زمین حاضر می شدند. هلندی ها اگر بتوانند جمهوری چک را شکست دهند با توجه به راه همواری که تا رسیدن به دیدار پایانی دارند می توان آنها را به عنوان یکی از فینالیست های احتمالی جام در نظر گرفت. شاگردان دی بوئر امشب در برابر تیمی به میدان می روند که همواره در برابر آنها دچار مشکل بوده اند. لاله های نارنجی در دو دیدار اخیرشان برابر جمهوری چک شکست خورده اند و امشب می خواهند با برتری برابر این تیم انتقام شکست های قبلی را بگیرند.

عملکرد هلند در مرحله گروهی

لاله‌های نارنجی مرحله گروهی را با سه پیروزی در برابر اوکراین، اتریش و مقدونیه به پایان رساندند. آنها با به ثمر رساندن ۸ گل در سه بازی نشان دادند که از خط حمله قدرتمندی برخوردارند.

جمهوری چک؛ به دنبال تکرار خاطرات

چکی‌ها پس از صعود سختی که از مرحله گروهی داشتند حالا می خواهند برای سومین بازی پیاپی هلند را شکست دهند تا با رسیدن به مراحل بالاتر جام خاطرات یورو ۹۶ را برای فوتبال دوستان زنده کنند. جمهوری چک که به قاتل بزرگان معروف است اگر بتواند هلند را شکست دهد شگفتی ساز جام لقب خواهد گرفت. بدترین خبر برای یاروسلاف شیلهاوی مصدومیت ولادیمیر داریدا کاپیتان تیمش بود که به احتمال زیاد به این بازی نخواهد رسید.

عملکرد جمهوری چک در مرحله گروهی

شاگردان شیلهاوی در مرحله گروهی اسکاتلند را با نتیجه ۲ بر صفر شکست دادند و برابر کرواسی به تساوی دست یافتند. اما در مقابل انگلیس بازی را واگذار کردند و با ۴ امتیاز به عنوان تیم سوم از گروه خود صعود کردند.

سابقه تقابل

هلندی‌ها تا به حال ۱۱ بار به مصاف جمهوری چک رفته اند که ۳ برد ۳ مساوی ۵ باخت را تجربه کرده اند.

اطلاعات بازی

این دیدار از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه پوشکاش آرنا شهر بوداپست مجارستان با قضاوت سرگی کاراسف روسی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1100912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =