اوکراین - سوئد؛ نبرد زرد آبی‌ها

مرحله یک هشتم نهایی مسابقات یورو ۲۰۲۰ امشب به پایان می رسد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، مجتبی احسانی؛ تیم‌های ملی سوئد و اوکراین امشب از ساعت ۲۳:۳۰ با هم دیدار خواهند کرد.

در همین رابطه آندری شفچنکو سرمربی تیم ملی اوکراین در نشست خبری پیش از بازی گفت: ما برای حضور در اینجا مسیری طولانی را پیمودیم. ما به نتیجه‌ای رسیدیم که می‌خواستیم. اکنون چیزی برای از دست دادن نداریم. هر نتیجه ای یک پاداش بزرگ برای ما خواهد بود. سوئد سبک خاصی از بازی را دارد و همیشه آن را حفظ می کند. آنها کارهای مورد نظر خود به خصوص ارسال های مستقیم را به خوبی انجام می دهند. این تیم از نظر جسمی بسیار قدرتمند است بنابراین تقریباً هرگز در نبردهای تن به تن شکست نمی خورند و در هوا خطرناک هستند.

اوکراین؛ اولین حضور در مرحله حذفی

اوکراینی ها با هر سختی که بود بالاخره موفق شدند از گروه خود صعود کنند تا برای نخستین بار حضور در مرحله حذفی مسابقات یورو را تجربه کنند. آندری شفچنکو در اولین تجربه حضورش به عنوان سرمربی در جام ملت های اروپا موفق عمل کرده و امشب میخواهد با برتری برابر سوئد به تاریخ سازی خود ادامه دهد و به مراحل بالای جام برسد. اوکراینی‌ها سابقه خوبی در دیدارهایشان مقابل سوئد دارند و این نکته امیدوارکننده‌ای برای هواداران‌شان است.

عملکرد اوکراین در مرحله گروهی

شاگردان شفچنکو مسابقات امسال را با شکست برابر هلند آغاز کردند اما در دیدار دوم شان در مقابل مقدونیه پیروز شدند. آنها در بازی آخر در برابر اتریش نیز شکست خوردند تا با ۳ امتیاز و به لطف تفاضل بهتر نسبت به رقبا به عنوان تیم سوم گروه شان به مرحله حذفی صعود کنند.

سوئد؛ تیم منسجم

سوئدی ها تحت هدایت یانه اندرشون نه فقط در یورو بلکه قبل از آن نیز تیمی با نظم، منسجم و با برنامه بوده اند. آنها موفق شدند در گروهی که اسپانیا حضور داشت به عنوان تیم صدرنشین صعود کنند تا نشان دهند حرف های زیادی برای گفتن دارند. سوئد برای قرار گرفتن در بین بزرگان اروپا باید امشب اوکراینی را شکست دهد که همواره در مقابل شان به مشکل خورده است.

عملکرد سوئد در مرحله گروهی

شاگردان یانه اندرشون در بازی اول شان برابر اسپانیا به تساوی بدون گل دست یافتند و در دو بازی دیگر اسلواکی و لهستان را شکست دادند تا با ۷ امتیاز به عنوان صدرنشین به مرحله حذفی راه پیدا کنند.

سابقه تقابل

این دو تیم تا کنون ۴ بار به مصاف هم رفته‌اند که ۱ برد سهم سوئدی‌ها بوده‌ و ۳ بازی را نیز اوکراینی‌ها برده‌اند. هیچ دیداری بین این دو تیم مساوی نشده است.

اطلاعات بازی

این دیدار از ساعت ۲۳:۳۰ در ورزشگاه همپدن پارک اسکاتلند با قضاوت دنیله اورساتو ایتالیایی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1101214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =