به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری ایسکانیوز به نقل از دویچه وله، مدیر ارشد اجرایی فیس بوک بدون اشاره به دلیل اختلال نوشته است: فیس بوک، اینستاگرام، واتس اپ و مسنجر اکنون دوباره آنلاین شدهاند. برای اختلال امروز عذرخواهی میکنم. می دانم شما چقدر برای برقراری ارتباط با افرادی که به آنها اهمیت میدهید، به سرویسهای ما متکی هستید.
همچنین این شبکه اجتماعی اعلام کرد هیچ شواهدی مبنی بر به خطر افتادن دادههای کاربران در نتیجه این اختلال وجود ندارد.
از سوی دیگر ویل کاتکارت مدیر عملیاتهای واتس اپ نیز در پیامی توییتری قول داد شرکتش از اختلالات به وجود آمده درس بگیرد و رشد کند.
او در این شبکه اجتماعی نوشت: ما اکنون کاملاً برگشتهایم و فعالیت میکنیم. میدانیم کاربران نمیتوانستند با استفاده از واتس اپ با خانواده، دوستان، کسب وکارها، گروههای اجتماعی و غیره ارتباط برقرار کنند. این رویداد به ما یادآوری کرد مردم و سازمانها تا چه اندازه در زندگی روزمره به اپلیکیشن ما متکی هستند.
شب گذشته به مدت حدود ۶ ساعت سرویسهای فیس بوک، اینستاگرام، مسنجر و واتس اپ دچار اختلال شدند و ۳.۵ میلیارد کاربر فیس بوک نمیتوانستند به این سرویسها دسترسی یابند.
نظر شما