ناپولی مدعی می ماند؟

ناپلی ها امسال با سرمربی جدید خود شرایط بسیار خوبی را پشت سر گذاشته اند.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز؛ آبی آسمانی های شهر ناپل تا پیش از دیدار این هفته خود برابر اینتر شکستی را در سری آ تجربه نکرده بودند و با عملکرد عالی خود در صدر جدول جا خوش کرده بودند. هرچند که شکست آنها برابر اینتر نیز باعث نشد که رده نخست را از دست بدهند چرا که رقیب آنها یعنی میلان نیز برابر فیورنتینا شکست تلخی را تجربه کرد.

عملکرد فراتر از انتظار اسپالتی

اسپالتی که همواره یکی از مربیان متوسط رو به بالا در فوتبال ایتالیا بوده است پیش از این در تیم های بزرگی چون اینتر و رم نیز فعالیت کرده بود اما به کسب سهمیه اروپایی با آنها هرگز موفقیت بزرگی را به دست نیاورده بود. اما او تا اینجای کار به همراه ناپولی بسیار عالی و فراتر از انتظار کار کرده است و با امتیازاتی که در سیزده هفته گذشته کسب کرده اند بالاتر از تیم های میلانی در صدر جدول سری آ جا خوش کرده اند.

عملکرد متوسط اروپایی

شاگردان اسپالتی در لیگ اروپا نتوانسته اند آن موفقیتی که در سری آ داشته اند را تکرار کنند. هرچند آنها هم اکنون در صدر جدول گروه شان قرار دارند اما شکست خوردن و تساوی برابر تیم های درجه دو و سه اروپا هرگز نمی تواند برای صدرنشین ایتالیا قابل قبول باشد.

خط دفاع نقطه قوت ناپلی ها

اگر دیدار این هفته ناپولی برابر اینتر که سه بار دروازه شان باز شد را فاکتور بگیریم شاگردان اسپالتی در دوازده هفته تنها چهار گل را دریافت کرده بودند که عملکردی خیره کننده برای این تیم محسوب می شد. درخشش مدافعان ناپولی به رهبری کولیبالی بیشترین نقش را در موفقیت های این تیم داشته است و اگر به همین شکل ادامه دهند ناپولی یکی از مدعیان اصلی کسب جام خواهد بود.

اسپالتی اگر با هوش باشد با داشتن بازیکنان باتجربه ای چون کولیبالی، مارکو روی و جوان جسوس در خط دفاع و بازیکنان تکنیکی و گلزنی چون اینسینیه، دریس مرتنز و اوسیمهن در خط حمله می‌تواند همچنان روند خوب خود را حفظ کند و یکی از مدعیان اصلی کسب مقام قهرمانی سری آ باشد.

مجتبی احسانی

کد خبر: 1119396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =