چگونه قرارداد بیرانوند برای پرسپولیسی‌ها دردسرساز شد؟

جدایی علیرضا بیرانوند از پرسپولیس حالا به دردسری جدید برای مسئولان این باشگاه تبدیل شده است.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، اوایل بهمن 98 بود که رویای بازی در فوتبال اروپا برای علیرضا بیرانوند محقق شد و این بازیکن قرارداد خود با آنتورپ بلژیک را امضا کرد. البته او تا پایان لیگ نوزدهم در پرسپولیس ماند و سپس راهی رویال آنتورپ شد. البته پروسه نهایی شدن این انتقال برای بیرانوند چندان سرعتی انجام نشد.

تغییر مقصد در چند ساعت

ابتدا صحبت از پیشنهاد خنک بلژیک بود و در حالی که گفته میشد حتی این باشگاه مبلغی را به حساب پرسپولیسی‌ها واریز کرده اما در ادامه انتخاب گلر آن روزهای قرمزها تغییر کرد. هر چند بیرانوند چند ماه پیش از این اتفاقات و در فصل تابستان به تازگی قراردادش با پرسپولیس را چهار ساله و تا سال 1402 تمدید کرده بود، اما با تلاش و پیگیری مدیربرنامه هایش سرنوشت خود از ادامه حضور در این تیم را با پرواز به فوتبال اروپا عوض کرد. او چند پیشنهاد قابل توجه از تیم‌های بلژیکی دریافت کرده بود پس از مشورت با ایجنت خود یعنی فرشید کریمی به این نتیجه رسید که پیشنهاد رویال آنتورپ مناسبتر است و در نهایت این تیم را انتخاب کرد.

این تغییر مقصد در حالی رخ داد که همان زمان مسئولان پرسپولیس که از باشگاه خنک مبلغی را نیز دریافت کرده بودند برای پرواز ساعت 2 بامداد روز جمعه 4 بهمن 98 بلیت تهیه کرده بودند اما در نهایت این بازیکن پس از مشورت با فرشید کریمی و مدیران پرسپولیس تغییر تصمیم می‌دهد.

سود بالای پرسپولیسی‌ها از این انتقال

به گفته مصطفی سلیمانی وکیل علیرضا بیرانوند بلافاصله پس از نهایی شدن این انتقال مبلغ ۱۵۰ هزار دلار به پرسپولیس پرداخت شده، 450 هزار دلار دیگر نیز بعد از حضور در تست پزشکی و صدور مجوز بازی بیرانوند برای تیم بلژیکی به پرسپولیس پرداخت شده است. 

وکیل بیرانوند همچنین اعلام کرده که طبق بندی که در قرارداد بیرانوند وجود داشت، ۷۰۰ هزار یورو کامل به پرسپولیس رسیده است.

شکایت از پرسپولیس، یکسال و نیم پس از انتقال

حالا خبرها حکایت از آن دارد که با گذشت بیش از یکسال و نیم از این انتقال، هنوز مطالبات مدیربرنامه و وکیل این دروازه‌بان ملی پوش از سوی باشگاه پرسپولیس پرداخت نشده است.

در همین راستا گفته می‌شود که فرشید کریمی و مصطفی سلیمانی مدیربرنامه و وکیل علیرضا بیرانوند بابت طلب 30هزار دلاری خود از باشگاه پرسپولیس که در پی انتقال این بازیکن به آنتورپ بلژیک بوده از این باشگاه شکایت کرده‌اند.

البته هنوز مدیران پرسپولیس هیچ واکنشی به این موضوع نداشته‌اند و باید دید در ادامه چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

کد خبر: 1119507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =