رضایتمندی اتحادیه جهانی از فدراسیون کشتی ایران

نناد لالوویچ طی پیامی رضایتمندی اتحادیه جهانی از فدراسیون کشتی ایران را اعلام نمود.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، نناد لالوویچ طی پیامی از طریق دکتر افتخاری عضو ایرانی اتحادیه جهانی کشتی به دکتر دبیر رئیس فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران رضایتمندی اتحادیه جهانی از فدراسیون کشتی ایران را اعلام نمود.

این اعلام در پی گفتگوی تلفنی نناد لالوویچ رئیس اتحادیه جهانی کشتی با دکتر افتخاری پس از بحث و بررسی پیرامون وضعیت کشتی در ایران صورت گرفت.

بر اساس این پیام رئیس اتحادیه جهانی ضمن ابرازار مراتب‌ رضایت‌مندی خود نسبت به فدراسیون کشتی ایران، از اقدامات انجام‌ شده در فدراسیون کشتی ایران برای توسعه کشتی حمایت کرده است.

در همین رابطه، دکتر افتخاری گفت: نناد لالوویچ اعلام کرد که همه مسائل  مطرح شده پیرامون کشتی ایران را با دید مثبت ارزیابی و از نظر اتحادیه جهانی برخی مسائل بوجود آمده در سال گذشته رفع و حل و فصل شده است بطور ویژه از کشتی ایران حمایت می‌کند.

طبق رایزنی‌های صورت گرفته از سوی دکتر افتخاری، روابط و همکاری‌های فیمابین فدراسیون ایران و اتحادیه جهانی کشتی بهبود و توسعه یافته و تحولات ایجاد شده در زیرساخت‌های کشتی ایران بویژه کمپ‌های تیم‌های ملی و افزایش تعداد سالن‌های اختصاصی کشتی مشروحا به اطلاع رئیس اتحادیه جهانی رسیده است.

کد خبر: 1137059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =