بخش‌های قلب و آنژیوگرافی بیمارستان فرهیختگان افتتاح می‌شود

رییس بیمارستان فرهیختگان با بیان اینکه بخش‌های قلب و آنژیوگرافی در هفته آینده افتتاح می‌شود، گفت: در دو سال گذشته بیش از ۵۰۰ عمل پیوند کلیه در بیمارستان فرهیختگان انجام شده و در حوزه دیالیز بیشترین و بهترین خدمات رسانی را در شمال غرب تهران ارائه می‌دهد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، همایش یک روزه توانمندسازی فناوری حوزه سلامت دانشگاه ویژه مدیران و روسای مراکز رشد و تحقیقات علوم پزشکی و فناوران منتخب حوزه سلامت حاضر در  رویداد عصر امید امروز سه شنبه ۲۱ تیر برگزار شد.
در ابتدای مراسم حمیدرضا غلامرضایی رییس بیمارستان فرهیختگان گفت: بیمارستان فرهیختگان بزرگترین بیمارستان دانشگاه آزاد اسلامی با ۳۲۰ تخت  که در بهمن ۹۷ افتتاح و از سال ۹۸ آغاز به کار کرده است.
غلامرضایی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی ۱۱ بیمارستان دارد که در این بین، بیمارستان فرهیختگان بزرگ‌ترین مرکز است و در دو سال گذشته ۵۰۰ عمل پیوند کلیه در این مرکز انجام شده و در حوزه دیالیز بیشترین و بهترین خدمات رسانی را در شمال غرب تهران ارایه می‌دهد.
به گفته وی تا کنون ۳۰ مقاله در بهترین مجلات از سوی اندیشمندان این دانشگاه منتشر شده و کشت سلولی نیز در اولویت اقدامات قرار دارد.
این پزشک با بیان اینکه انجام پیوند مغز استخوان در این مرکز در دستور کار قرار دارد افزود: توانمندسازی شرکت‌های دانش بنیان در اقدامات متعدد در دستور مار قرار دارد و امیدواریم بتوانیم از اقدامات و پژ<هش های شرکت‌های دانش بنیان حوزه پزشکی بهره کافی ببریم.
غلامرضایی گفت: در هفته آینده بخش‌های قلب و آنژیوگرافی بیمارستان فرهیختگان افتتاح می شود. فعال‌سازی بخش پیوند مغز استخوان و سلول درمانی هم ۶ ماه آینده در دستور کار قرار دارد.
انتهای پیام/

کد خبر: 1147337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =