رئیسی پنجشنبه به ‌خراسان جنوبی می‌رود + برنامه‌ها

رئیس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی گفت: رئیس جمهور پنج‌شنبه این هفته به استان خراسان جنوبی سفر خواهد کرد.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، نخعی گفت: جلسه جمع‌بندی برای هماهنگی سفر ریاست جمهوری به استان خراسان جنوبی برگزار شد که طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته بازدید از پروژه‌ها و پیگیری مصوبات سفر اول رئیس جمهور در اولویت این سفر قرار دارد.

وی با بیان اینکه برخی از مصوبات سفر دور اول ریاست جمهوری هنوز به صورت کامل عملیاتی نشده است، افزود: نمایندگان مردم خراسان جنوبی در مجلس تاکید دارند که در این سفر مصوبات جدیدی علاوه بر مصوبات دور اول عنوان شود.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی با بیان اینکه رئیس جمهور اشراف کاملی بر مشکلات استان خراسان جنوبی دارد، تصریح کرد: با توجه به این شناخت و مشکلات زیرساختی که داریم از رئیس جمهور درخواست می‌کنیم توجه جدی در این سفر به استان خراسان جنوبی شود

قناعت استاندار خراسان جنوبی گفت: رئیس جمهور ساعت ۹:۳۰ روز پنجشنبه ۲۴ آذر در استادیوم آزادی بیرجند با مردم دیدار می‌کند.

وی گفت: در سفر دوم رئیس جمهور به استان آخرین وضعیت مصوبات دور قبل بررسی و پیگیری می‌شود و برای رفع مشکلات و موانع تکمیل شدن مصوبات قبلی تصمیم گیری خواهد شد.

 قناعت با اشاره به اینکه در سفر اول رئیس جمهور به استان بخش عمده اعتبارات نقدی بود افزود: امیدواریم در این سفر نیز اعتبارات خوبی به استان اختصاص یابد.

وی گفت: یکی از برنامه‌های مهم آقای رئیسی در این دو روز دیدارهای مردمی خواهد بود وسفر به شهرستان‌هایی از جمله نهبندان برای دیدار مردمی و همچنین قائنات برای افتتاح طرح‌ها در برنامه این سفر است.

استاندار با اشاره به اینکه در این دور از سفر رئیس جمهور هم برای استان مصوباتی خواهیم داشت افزود: برگزاری جلسه شورای توسعه و برنامه ریزی خراسان جنوبی با حضور رئیس جمهور با هدف توسعه استان و پرداختن به حوزه زیرساخت‌ها از دیگر برنامه‌های مهم سفر آقای رئیسی به خراسان جنوبی است.

قناعت همچنین افزود: به زودی خبرهای خوبی در خصوص راه آهن به مردم استان خواهم داد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1163564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =