بیشترین دانشجوی خارجی کشور در دانشگاه آزاد تحصیل می‌کنند

معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی با تشریح چشم انداز دانشگاه آزاد اسلامی افزود: علیرغم این که تعداد دانشجویان کل کشور در سال ۹۹ نزولی بود، ولی با سیاست و برنامه ریزی انجام شده، تعداد دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی افزایش یافت. هم اکنون دانشگاه آزاد اسلامی با بیش از ۶۰ هزار دانشجوی خارجی بیشترین تعداد دانشجوی خارجی در را کشور دارد. 

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، مجید مشکینی معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی از امکانات کارگاهی، تجهیزات آزمایشگاهی و طرح های درآمدزایی غیرشهریه ای دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر بازدید کرد.

اخذ گواهینامه استاندارد ایزو ۱۷۰۲۵ توسط آزمایشگاه های دانشگاه آزاد اسلامی

مشکینی همچنین از مجموعه آزمایشگاه های تحقیقاتی گروه زیست شناسی و انجمن کشت سلول و بافت، آزمایشگاه ها و کارگاه های گروه مهندسی برق و مهندسی مکانیک، استخر پرورش ماهی، نیروگاه خورشیدی و کارگاه پرورش قارچ دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر بازدید کرد. 

وی در نشست با هیأت رئیسه، اعضای هیأت علمی و نماینده کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر گفت: این واحد دانشگاهی دارای امکانات بالقوه، نیروی انسانی متخصص و متبحر است که باید از این ظرفیت ها در جهت توسعه علم و فناوری استفاده کند. 

مشکینی با تشریح چشم انداز دانشگاه آزاد اسلامی افزود: علیرغم این که تعداد دانشجویان کل کشور در سال ۹۹ نزولی بود، ولی با سیاست و برنامه ریزی انجام شده، تعداد دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی افزایش یافت. هم اکنون دانشگاه آزاد اسلامی با بیش از ۶۰ هزار دانشجوی خارجی بیشترین تعداد دانشجوی خارجی در را کشور دارد. 

انتهای پیام/

کد خبر: 1166223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =