مهدی: احتمالا VAR تا آخر این فصل در ورزشگاه‌ها نصب شود

مسئول مسابقات لیگ برتر در مورد بارش برف در اراک و بازی معوقه آلومینیوم و گل گهر در روز دوشنبه توضیحاتی داد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، سهیل مهدی در گفت و گویی در مورد بارش برف در اراک و احتمال اینکه با این بارش بازی معوقه آلومینیوم و گل گهر باز هم به تعویق خواهد افتاد یا خیر، اظهار داشت: همه چیز بستگی به شرایط آب و هوایی دارد. ما باید از هواشناسی استان پیگیر وضعیت آب و هوا تا ۴۸ ساعت آینده باشیم. البته زمین چمن که کاور دارد اما برای برگزاری بازی باید همه چیز را لحاظ کنیم. اگر شرایط برف ادامه دار باشد شاید تصمیم دیگری بگیریم.

توضیحات وزیر ورزش درباره ورود VAR به کشور

وی در خصوص آخرین وضعیت استفاده از سیستم کمک داور ویدئویی در مسابقات عنوان کرد: در جلسه ای که حضور داشتیم نشان داده شد دوستانی که برای پیگیری این موضوع انتخاب شدند همه توانمند هستند. امیدواری زیادی داریم که VAR برای فصل آینده برای مسابقات اماده شود و حتی شاید اگر برنامه ها جلو برود تا اواخر همین فصل.

مسئول مسابقات لیگ برتر در مورد اینکه باشگاه ها در مورد نصب این سیستم و تامین هزینه های آنها گلایه هایی دارند، گفت: به هر حال طبق صحبت هایی که هم آقای تاج هم انجام داده اند باشگاه ها باید برای نصب وار اقدامات لازم را انجام دهند. در هر صورت هر ورزشگاهی که نتواند این سیستم را نصب کند از میزبانی محروم می شود. ما همه چیز را مثبت می بینیم و ان شالله باشگاه ها دچار مشکل نمی شوند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1167411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =