مهدی پور: VAR مثل توپ فوتبال واجب است

هافبک آبی پوشان در خصوص شرایط این روزهای خودش و استقلال به صحبت پرداخت و گریزی هم به ماجرای خط خوردنش از لیست تیم ملی فوتبال ایران داشت.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، مهدی مهدی پور هافبک استقلال در گفتگویی در خصوص آخرین شرایط خودش اظهار داشت: آخرین روزهای دوران نقاهت خودم را سپری می کنم و امیدوارم از بازی حذفی یا بعدی آن بتوانم برای استقلال به میدان بروم.

گل‌محمدی: درباره VAR صحبت‌های شد که واقعیت نداشت

وی درباره اینکه ایا به نظرش مصدومیتش طولانی نشده است یا خیر ادامه داد: مصدومیت من طوری بود که باید دو هفته‌ای خوب می‌شد ولی متاسفانه تشدید شد حتی در MRI اخری دیدم شرایطم بهبود نیافته است. باید بگویم مشابه این مصدومیت من را فصل گذشته وریا غفوری گرفتار شد و باعث شد ۸ هفته از میادین دور باشد.

افبک استقلال در خصوص اینکه آیا فکر می کرد این اختلاف ۸ امتیازی جبران شود بیان داشت: از بازیکنان تیم بپرسید بعد از بازی مقابل سپاهان که در اصفهان بازی را باختیم به بازیکنان در رختکن گفتم که این اختلاف را جبران خواهیم کرد.

مهدی پور در خصوص اینکه اعتراضات به داوری در تیم ها زیاد شده است خاطر نشان کرد: اعتراضات به داوری به حق است . تصمیمات اشتباه داوران زیاد شده است و باید VAR را هرچه زودتر بیاورند . الزام داشتن این سیستم در فوتبال مانند بودن توپ بازی در زمین است . بودن VAR باعث می شود داوران با آرامش بیشتری در زمین ظاهر شوند و بدون اینکه از اشتباهی بترسند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1171274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =