پرسپولیس زمانی که پیروز می‌شد هم باکیفیت نبود/ فوتبال ایران ۴۰ سال پیش بهتر از الآن بود

پیشکوست پرسپولیس با ذکر اینکه پرسپولیس در آخرین بازی خود عملکرد خوبی نداشت، گفت: بازی که سرخ پوشان در رقابت‌های اخیر به نمایش گذاشته‌اند برای ۴۰ سال پیش پرسپولیس است!

جمشید شاه‌محمدی، پیشکوست باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسکانیوز بازی اخیر پرسپولیس با هوادار را بی‌کیفیت دانست و گفت: پرسپولیس بازی خوبی را از خود به نمایش نگذاشت آنها باید با اقتدار بازی‌ها را پیروز شوند که در بازی قبلی اینگونه نبود.

وی ضمن انتقاد از نحوه بازی پرسپولیس، اضافه کرد: قرمزها به ندرت موقعیت به وجود می آوردند و این ایراد دارد؛ نباید باکیفیت بودن اکثر بازیکنان را فراموش کرد ولی چینش مهره‌ها از طرف گل‌محمدی، نقظه نظراتی را به‌ وجود می‌آورد.

شاه‌محمدی با یادآوری بازی‌های قبلی قرمزهای پایتخت، اضافه کرد: پرسپولیس در بازی های قبلی هم خوب بازی نمی‌کرد حتی با اینکه پیروز میدان بود.

وی ادامه داد: بازی که شاگردان گل محمدی در رقابت‌های اخیر به نمایش گذاشته‌اند برای ۴۰ سال پیش پرسپولیس است که خود من در آن بازی می‌کردم!

پیشکوست پرسپولیس با ارائه پیشنهادی به سرمربی پرسپولیس گفت: گل محمدی باید اقتدارش را بیشتر کند و در انتخاب ترکیب تیم باید تجدید نظر کند؛ با تغییر جایگاه برخی بازیکنان، عملکرد سرخ پوشان بهتر می‌شود.

گران قیمت‌ترین بازیکن‌های لیگ برتر مشخص شدند/ پرسپولیس در صدر لیست

شاه‌محمدی با اشاره به عملکرد ضعیف برخی بازیکنان، اظهار کرد: بعضی از بازیکنان پرسپولیس نمیخواهند حتی بدوند! بنظر می‌رسد آنها دوست ندارند در ترکیب اصلی باشند.

وی با گله‌گی از تماشاگران پرسپولیس، تشریح کرد:  آنها با پرتاب گوله برفی به سمت تیم، کار نپسندی کردند، پرسپولیس در بازی ‌های قبلی به پیروزی رسیده بود اما حالا با یک باخت باید به سمتشان برف پرتاب کرد؟ همچنین نباید به گل‌محمدی بی‌احترامی شود، او مربی دوست داشتنی است و قهرمانی‌های زیادی برای پرسپولیس کسب کرده است. در لیگ‌های معروف و معتبر، وقتی تیمی هم بازنده باشد، طرفدارانش آنهارا تشویق می‌کنند. تماشاگران باید تحملشان را بیشتر کنند؛ امیدوارم روزی برسد که در ایران هم تیم بازنده را تشویق کنند.

پیشکوست پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد: در دوره ما توهینی از سمت تماشاگران شکل نمیگرفت، ۴۰ سال پیش، زمانی که فوتبالیست بودم، شرایط بهتر از الان بود زیرا هیچ توهینی شکل نمی‌گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1171467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =