قتل کودک ۱۹ ماهه توسط پدر سنگدل

رییس پلیس آگاهی البرز اعلام کرد: فردی که به وسیله خوراندن متادون به کودک ۱۹ ماهه خود، او را به قتل رسانده بود، توسط پلیس آگاهی البرز شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد نادربیگی اظهار کرد : در پی ارجاع یک فقره پرونده قتل یک طفل ۱۹ ماهه به پلیس آگاهی استان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار اداره مبارزه با جرائم جنایی قرار گرفت.

نوزاد ۱۰ ماهه به خاطر گریه‌های مدام به قتل رسید

وی افزود: بررسی‌های اولیه کارآگاهان حاکی از این بود که یک پدر سنگدل به وسیله خوراندن متادون به کودک ۱۹ ماهه اش او را به حالت بیهوشی در آورده و پس از انتقال او به بیمارستان، قصد فروش اعضای بدن او را داشته است.

رییس پلیس آگاهی استان البرز اضافه کرد: پس از انتقال جسد این طفل معصوم به پزشکی قانونی و مشخص شدن علت مرگ او، ضمن آشکار شدن هدف شوم این پدر سنگدل، شناسایی مخفیگاه او در دستور کار پلیس قرار گرفته و در کوتاه‌ترین زمان ممکن متهم در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم در تحقیقات تکمیلی به قتل طفل ۱۹ ساله خود اعتراف کرد، گفت: با تکمیل پرونده متهم برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1172192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =