حاجی‌پور: استقلال روی ریل موفقیت قرار گرفته و نباید به تیمی رحم کند

پیشکسوت استقلال گفـت: استقلال روی ریل موفقیت قرار گرفته و نباید به تیمی رحم کند. موقعیت‌های فراوانی توسط بازیکنان ایجاد می‌شود که متاسفانه به گل تبدیل نمی‌شود.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، افشین حاجی‌پور درباره شرایط تیم فوتبال استقلال تهران اظهار داشت: حسرت می‌خورم که چرا استقلال تیم نساجی را شکست نداد. حیف بود. زمین آن بازی در حد لیگ یک هم نبود اما در همان زمین استقلال خوب توپ را به گردش در می‌آورد. ۳ امتیاز مهم را کسب نکردیم. چند موقعیت چون صحنه تیرک محبی را داشتیم.

نگاهی به موانع صدور مجوز حرفه‌ای استقلال

وی در ادامه افزود: متاسفانه پنالتی استقلال را نگرفتند و برخی با طعنه و کنایه نسبت به بوشهری بودن قایدی حرف می‌زدند. بهتر است اصل ماجرا را بررسی کنیم نه این حواشی زیرا پنالتی واضحی بود. به هر حال حیف شد که آن ۳ امتیاز از چنگ‌مان پرید زیرا در کورس قهرمانی از دست دادن امتیاز به نفع دیگران است.

پیشکسوت آبی‌پوشان در مورد بازی قبلی این تیم مقابل گل‌گهر گفت: استقلال مقابل گل‌گهر خیلی خوب شروع کرد. هر بازیکنی ممکن است به طور مقطعی دچار افت شود و رافائل سیلوا مقابل گل‌گهر اشتباهاتی داشت. به هر حال پیش می‌آید و با تعویض او، استقلال شرایط بهتری به دست آورد. امیر قلعه‌نویی یکی از بزرگان استقلال است و می‌دانیم که بیشتر دوست دارد تیمی هجومی داشته باشد اما گل‌گهری‌ها مقابل استقلال ۹۰ دقیقه در لاک دفاعی بودند و تعجب کردم که آن‌قدر دفاعی بازی کردند. گل‌ آن‌ها خلاف جهت جریان بازی بود.


حاجی‌پور تاکید کرد: گل‌گهر ضلع چهارم قهرمانی است و قلعه نویی به دنبال برد بود. با توجه به فشار ممکن است به هر حال بازیکنان دچار اشتباه شوند و گل‌گهری‌ها فشار زیادی متحمل شدند. به هر حال میرزایی گل زیبایی زد و حق استقلال کسب آن ۳ امتیاز بود.خدا را شکر می‌کنم که استقلال برنده شد.

وی درباره حواشی مربوط به محرومیت ریکاردو ساپینتو نیز گفت: مساله‌ای که باعث تعجب من می‌شود محرومیت متوالی ساپینتو است. خیلی‌ها هزار و یک کار می‌کنند اما برخوردی نمی‌شود. ساپینتو و خیلی‌های دیگر وقتی از ایران می‌روند این مسائل را مطرح می‌کنند و تصویر خوبی از ایران در ذهن‌شان شکل نمی‌گیرد.

هافبک اسبق آبی‌ها در مورد روند بردهای پیاپی استقلال بیان کرد: استقلال روی ریل موفقیت قرار گرفته و نباید به تیمی رحم کند. موقعیت‌های فراوانی توسط بازیکنان ایجاد می‌شود که متاسفانه به گل تبدیل نمی‌شود. تا قبل از گلزنی مقابل گل‌گهر عصبی شده بودم. مگر می‌شود یک تیم آن‌قدر دفاعی کار کند. برد لذت‌بخشی بود. امیدوارم مسوولین به این تیم نظر داشته باشند زیرا این تیم خوب بازی می‌کند.

حاجی‌پور که خود بازیکن فولاد بوده درباره بازی آینده آبی‌پوشان مقابل فولاد گفت: بازی در اهواز و بردن این تیم کار هر تیمی نیست. حالا هم که کادر این تیم تغییر کرده و با حضور علی منصوریان جو استقلالی بر این تیم حاکم است اما آن‌ها همیشه مقابل استقلال انگیزه داشته‌اند و بسیاری از مواقع نتیجه هم گرفته‌اند. به نظرم بازی سخت و جذابی خواهد شد زیرا منصوریان در این دو هفته خوب کار کرده. جوی ایجاد شده که منصوریان مورد نظر هواداران نیست اما اعتقاد دارم با چند برد می‌تواند دل هواداران را به دست آورد و جا می‌افتد. نتیجه بازی؟ سخت است و اصلا نمی توانم آن را پیش‌بینی کنم.

منبع: برنا

کد خبر: 1174497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =